IPB met Germanwings

Jetblast

New member
Collegae,


Voor een aanstaande vakantie (beste optie vanaf CGN), vroeg ik mij af of het mogelijk is online al in te checken bij Germanwings reizend op een IPB ticket.
De overstap tijd komende uit AMS is dermate kort, dat het geen zin heeft om dit te proberen als de instapkaart pas in Keulen geregeld kan worden.

Enig idee?

Groet! :biertje:
 
Last edited:
Normaal gesproken krijg je toch een normaal ticketnummer waar je mee kan inchecken? Je zou hooguit bij beperkte ruimte op de "waiting list" komen, maar dan krijg je bij de gate je uiteindelijke boardingpass.
 
Normaal gesproken krijg je toch een normaal ticketnummer waar je mee kan inchecken? Je zou hooguit bij beperkte ruimte op de "waiting list" komen, maar dan krijg je bij de gate je uiteindelijke boardingpass.

Beperkte ruimte lijkt in dit geval geen probleem te worden. Het punt is, dat de overstaptijd zo kort is (45 min) dat de check in hoogstwaarschijnlijk al dicht is bij aankomst bij de gate... Vandaar de vraag of vooraf online inchecken mogelijk is.
 
Vraag maar even voorgelegd aan GWI stafftravel, binnen 5 minuten antwoord (netjes!): Het kan niet, alleen op de luchthaven. Dan maar met Trans :)
 
Domme vraag misschien, maar kun je niet in AMS al inchecken op die germanwings vlucht....?


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
 
Sorry voor het kapen.

Ik heb een vraagje. Eventueel IPBen kan eventueel via pepxpress dmv aanmelding met je Crew ID.
Welke organisaties kun je je nog meer aanmelden voor voordeliger reizen?

V1
 
Thnx Starfighter. Waar kan ik dan beste aanmelden om ook voordeligere vliegtickets te krijgen?
Over het algemeen kan dit alleen op basis van afspraken van jouw firma met andere maatschappijen. Veel airlines maken afspraken dat als hun mensen met de ander mag vliegen, dat de anderen ook met hun mogen vliegen.

Als er afspraken zijn, dan kunnen je collega's of je personeelsafdeling er zeker wat over vertellen.
 
Over het algemeen kan dit alleen op basis van afspraken van jouw firma met andere maatschappijen. Veel airlines maken afspraken dat als hun mensen met de ander mag vliegen, dat de anderen ook met hun mogen vliegen.

Als er afspraken zijn, dan kunnen je collega's of je personeelsafdeling er zeker wat over vertellen.

Dank je wel. Ik zal ook wat collega's vragen hoe hun dat doen.
Via eigen airline waar ik werk kan pas na 6 maanden. Heb een meerjarig contract maar daarbij een proeftijd van 6 maanden. Daarna kan ik zeer voordelig op ons Netwerk vliegen en van de partners. Tot die tijd moet ik het doen met Pep en hopelijk zijn er nog meerdere waar ik tickets kan boeken.
 
Dat is bij vele firma's het geval dat je in een proeftijd niet direct het hele IPB systeem uitmelkt. Lullig voor de mensen die Shuttelen maar wel logisch..


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Back
Top