interpersonal

milehigh

New member
zijn er mensen bij interpersonal in hamburg geweest voor selectie interview/grading van tyrolean? of is het gebruikelijker om direct richting insbruck te gaan?

als je in hamburg bent geweest, hoe ging de procedure daar precies?

mh
 
is er dan helemaal niemand hier bij interpersonal geweest voor tyrolean?

ik mag naar de 2e ronde (de sim grading en psycho tests)

kan iemand mij hier meer over vertellen?

alvast bedankt

m.h.
 
Milehigh,

ben vorige week vrijdag bij Interpersonal geweest voor de eerste ronde. Ik had gehoopt dat jij me wat meer kon vertellen over de 2e ronde.....
Also,
wel met iemand gebabbeld die het via Tyr zelf heeft gedaan. Psycho gesprek omvat de standaardvragen. Grading op een FNPT (naja, als op de interpersonal-site) met een SID, non-prec. app, g/a en dan een ILS. Geen eng failures of allerhande grappen.

Maar dat was in Innsbruck, in Hamburg weet ik niet hoe het zal gaan. Wanneer moet jij daarheen?

Gr

EFISH
 
ik ben afgelopen zaterdag voor de eerste ronde in hamburg geweest, en vannochtend hoorde ik op mn voice mail dat ik een positieve uitslag had, en dat ik voor morgen moet terug bellen om een termin=afspraak te maken voor de 2e ronde

die sim (fnpt2) is een ast300, op een soort piper seneca lijkt het
 
hoi efish,

ik hoorde vandaag dat ik aanstaande maandag (27e) alweer naar ronde 2 mag

heb jij al een datum?

m.h.
 
Ik moet donderdag weer verschijnen voor de 2e ronde. Morgen weer richting duitsland planken.....

Kan nog wel het een en ander laten weten, hoewel ik ietwat druk ben dit weekend.

anyway, succes met de zaken!

EFISH
 
hoi efish!
hoe is het gegaan donderdag?
ik ben gisteren geweest voor de 2e ronde, ik was echt helemaal kapot aan het einde van de dag en ik ging naar huis met een slecht gevoel erover. maar vandaag werd ik alweer gebeld dat ik naar de volgende ronde mag (het gesprek met de staff) in innsbruck!

ik kan het nog steeds niet geloven :p: :confused: :1855: :eek:

kan iemand mij meer over het eindgesprek vertellen?

alvast bedankt!

m.h.
 
Gratuliert Milehigh,

Ja, ik had hetzelfde. 7 okt. dien ik daar te verschijnen voor het
laatste gesprek. Veel ervaringsverhalen heb ik niet gehoord. Hoorde van een collega dat het een beetje op hetzelfde neerkwam als in Hamburg. Op zich te verwachten. Wat meer dan "motivatie/persoonlijkheids/cases/etc" kunnen ze je vragen? Verwacht dus een beetje hetzelfde als in Hamburg. Onderschat het ook niet, er zijn genoeg dames en heren afgevallen juist agv het laatste gesprek....

Hoe laat moet je? Wellicht zie ik je dan.

Freundlichen Gruessen,

EFISH
 
Milehigh,

ik moet om 10:00 gesprek voeren op die bewuste donnerstag. Ik ga er waarschijnlijk woensdagavond heen (met de VO zoveel, van EHAM via LOWW naar LOWI) om 16:55LT vertrek uit AMS. Moeten we even kijken of er een gezamenlijk tripje in zit. Weet jij trouwens al iets meer van de laatste ronde ? Alle info is wilkommen....

Herz. Gruss

Der EFISH
 
hoi efish,

ik heb nog steeds geen vliegticket, ik zit ook nog te twijfelen of ik dinsdag of woensdag al ga (om in de stemming te komen). hoe en waar heb jij die ticket geregeld? wat bedoel je met "vo zoveel" ?

groetjes,

m.h.
 
Heee Milehigh,

heb gister me ticket gekregen, en ik heb geboekt voor de vlucht van woensdagavond. Wilde ook wel dagje eerder, maar ik blijf daar wat langer (gesprek van 10:00 tot 11:00 en 11:40 gaat de vlucht. Weet niet of ik het haal. Ik bedoel: volgens mij hebben ze wel lekker bier in innsbruck) :)

Je moet die Frau Mayr FF bellen in INN. DIe stuurt je dan het ticket. ALs het goed is heb je dat nummer van d'r van interpersonal via de email gekregen. Anders laat je 't maar weten dan geef ik je het nummer wel. VO is Tyrolean. (net als HV trans is etc etc) Ik probeerde alles wat kort en bondig op te schrijven ;)

Nah, ik hoor het wel.

Gr

EFISH
 
hoi e-fish,

het is mij niet gelukt om frau angelika mayr van de week te bellen, en ik ben bang dat ze pas maandag weer bereikbaar is. denk je dat het maandag al te laat is om een standby ticket te regelen? had ze al veel mensen standby staan?

tot donderdag,

m.h.
 
Aii....., tja je kan het proberen....maar ik belde op maandag of dinsdag, en hij viel pas vrijdag in de bus. Proberen waard, maar ik denk dat je hem dan op donderdag krijgt. Op zich op tijd. En dan maar zowiezo boeken voor die vlucht van donderdag..Of ze veel mensen standby had staan weet ik niet.

let me know

Gr EFISH
 
hoi efish,

hoe is het bij jou donderdag gegaan? ik ben je nietmeer tegengekomen in innsbruck! ik ben uiteindelijk met de auto gegaan en kwam woensdag ochtend aan. in hotel royal (in het centrum) gezeten voor 40euro, en na het gesprek donderdag middag weer zuruck nach hause... helaas is het tyrolean airways avontuur voor mij ten einde gekomen.

groetjes,

m.h.
 
erg ging niets mis, ik ben gewoon een lul...wie wil mij nou hebben?

nee nu even serieus... de vragen waren "even lastig" als bij andere kandidaten die bij tyrolean airways langs zijn geweest voor zover ik weet.

mijn duitse kennis is nogal beperkt, en ik had dan wel de standaard vragen voorbereid in het duits en die kon ik wel beantwoorden, maar als ze dan iets anders vroegen wat ik niet echt voorbereid had, dan kwam ik er gewoon niet uit in het duits. dat zorgde ervoor dat het nogal stroef liep en ik niet een optimale positieve indruk achter heb kunnen laten.

dus voor iedereen die nog moet voor een interview... blijf lekker oefenen met duits!

succes,
m.h.
 
Milehigh,

zelfde ervaring voor mij, het felbegeerde baantje in Oostenrijk is ook voor mij niet weggelegd. Hoewel het eigenlijk best wel goed ging. Duits liep wel aardig, en net als in Hamburg kwam ik er best goed uit. De reactie van hun kant was dus best wel een 'verrassing'. Heb je ook niet meer gezien, maar wel een paar maatjes die ik kende van Interpersonal (geen idee hoe het hun verging daar). Vrijdag pas naar huis geweest, en donderdag maar een beetje de plaatselijke vrouwenstand bekeken en het lokale bier geproeft. Dat was wel leuk/lekker.

over 6 maanden nog een keer! Dat zal ze leren!!

Gr,

EFISH
 
Back
Top