Inkomensverzekering ipv LoL insurance? Iemand ervaring?

J.I.P

Member
Mijn huidige werkgever betaalt helaas geen "Loss of License" verzekering en uit gemakzucht zit ik nog altijd bij die Global Flying / Hiscox geregeld destijds door de ABN.

Ik vind ze relatief duur voor wat ze uitkeren en ik dacht: Hoezo eigenlijk geen "normale" inkomensverzekering ipv een "Loss of License"? Heeft iemand daar ervaring mee? Zoja welke verzekering?

Of heeft iemand een ander beter alternatief dan Hiscox? Ik meen dat er ergens een Frans bedrijf is die relatief veel uitkeert bij ziekte / arbeidsongeschiktheid maar die naam is me ontschoten.

Tips zijn meer dan welkom. Bedrijven in binnen en buitenland mag allemaal!

Bij voorbaat dank!
 
De Fransen die je zoekt heten APPN, heb ik goede ervaringen mee. Weet niet hoe hun prijzen zijn in vergelijking met bv Hiscox.
 
Ik zit ook bij APPN, ik heb daar een LOL + inkomensverzekering voor ongeveer hetzelfde geld als een LOL bij Hiscox.

Ik heb een contactpersoon voor je bij APPN, mocht je meer info willen -> PM me
 
Bobermo, ik zit zelf ook bij APPN, maar zij hebben mij verteld dat ze geen inkomensverzekering hebben. Bedoel je soms de "tijdelijke LOL", of ben ik verkeerd voorgelicht? Ik ben nl. ook op zoek naar een inkomensverzekering.
 
Back
Top