Info 737 operatie

49015

New member
Uit pure (professionele :D) interesse:

Hoe ziet de 737 operatie er uit bij arke? Welke routes vliegen jullie, hoeveel uur per maand etc. Vliegen jullie door de nacht? Christelijke aanmeldtijden?Nachtstops? Ik weet dat er een tweede toestel komt (en een derde) en dat alles aan verandering onderhevig is, maar ik ben gewoon op zoek naar een algemene impressie.

Ben benieuwd!
 
Uit pure (professionele :D) interesse:

Hoe ziet de 737 operatie er uit bij arke? Welke routes vliegen jullie, hoeveel uur per maand etc. Vliegen jullie door de nacht? Christelijke aanmeldtijden?Nachtstops? Ik weet dat er een tweede toestel komt (en een derde) en dat alles aan verandering onderhevig is, maar ik ben gewoon op zoek naar een algemene impressie.

Ben benieuwd!

Ik heb slechts beperkte info.

Geen nachtstops.
Wordt wel gevlogen in de nacht. Landen op SPL tot rond 4 uur in de ochtend, vertrekken vanaf SPL vanaf 4 uur in de ochtend.
Afgaande op afgelopen winter christelijkere aanmeldtijden als in de zomer.
Ter vergelijking winter/zomer: kist deed per 24 uur winterdag 1x een 3-hoeksduty. Per 24 uur zomerdag wel 2 tot 3 rechtsreekse duty's en een enkele 3-hoek per kist Dan kan je zelf wel invullen wat voor effect dat heeft op aankomst- en vertrektijden en dus op je aan en afmeld tijden.
Hoe dat aankomende winter is geen idee nog. Had begrepen dat er meer rechtsreekse duty's kwamen ipv 3 hoekjes ten opzichte van afgelopen winter.

Bestemmingen winter: Egypte/ Gambia/ Canarische eilanden
(LXR/ HRG/ SSH/ ACE/ FUE/ LPA/ TFS/ BJL)

Bestemmingen zomer: Idem als boven, inclusief alle zon bestemmingen rondom de middelandse zee/Europa zoals Portugal, Spanje, Griekenland, Turkije Bulgarije,Tunesie
(Winter+HER/ RHO/ KGS/ EFL/ CFU/ ZTH/ JMK/ JSI/ KVA/ AOK/ CHQ/ JTR/ BCN/ AGP/ XRY/ FAO/ PMI/ MAH/ TER/ PDL/ AYT/ BJV/ MIR/ BOJ)


Wellicht dat El Stevo (vaak aanwezig hier op dit BB) hier meer over kan vertellen.
 
Back
Top