Ik heb nog nooit..

6

676$

Guest
Ok, dan zit je je ergens in het midden van Verwegistan te vervelen, en wat te browsen op het wereldwijde web, kom je op een Engelstalige website het volgende topic tegen.... Leek me ook wel wat voor hier!

----

Wat heb jij nog NOOIT gedaan..

Ik heb nog nooit..

- Heb nog nooit tijdens een vlucht aan de approach controller van een klein veld ergens in canada (het was ook niet 03:30 local) gevraagd of hij niet 2 pizza's kon bestellen, zodat 2 hongerige piloten wat te eten hadden zodra ze aan de grond staan..

- m'n capt vroeg ook niet of daar een large coke bij kon, toen we inmiddels op de tower freq zaten..

- we zaten 10 minuten later ook echt niet lekker aan de pizza na 10 uur zwoegen..

- heb nog nooit gezegd tegen center: "waren we niet cleared direct? dacht dat je collega dat net zei.."

- Ben nog nooit over m'n duty limit time heengegaan (got to luv ops/scheduling folks..)

- ben nog nooit ergens aangekomem, begonnen aan m'n 8 uur "rust" om er achter te komen dat het crewhotel volgeboekt zit.

- heb nog nooit m'n vluchtnummer vergeten..

- nog nooit in-flight de voornaam van mn captain vergeten (lekker zit je vers na IOE..)

- heb nog nooit een landing gemaakt tijdens mn opleiding waarna mn instructeur (ex RAF) zei voor de gein; "that's it, im getting to old for this crap".

- nog nooit uitgezonden op de verkeerde freq..

- ben echt nooit 'mariginal' vfr geweest in de wolken..

- m'n flaps in een C172 tijdens een touch en go niet opgetrokken, en me vervolgens afgevraagd tijdens het klimmen waarom de #### ik zo sloom ga..

- me zo zitten te vervelen op FL310 dat ik besloot m'n com2 op 121.9 te zetten en te zeggen: "ground, Cessna 354DG, Alpha, General aviation ramp north departure" om vervolgens verschillende reakties te horen van verschillende groundcontrollers.. (ok dat is een oude maar hij werkt wel - heb ik van horen zeggen dus)

- gezegd, nr 3 behind the replacement jet

- (heb ik dus nooit gedaan he, maar puur van horen zeggen via via) gezegd "field in sight" om cleared te worden voor de visual.. Dit gebeurde ook niet terwijl we nog aan het zoeken waren..

- nog nooit tegen een controller gezegd dat z'n collega op de vorige freq zei dat ik cleared Delta Echo Sierra Tango India November Alpha Tango India Oscar November was..

:grijns:
 
- Tijdens het aanmelden bij Toronto control in de vroege middag nog nooit (na de nacht van de pizza) de vraag gekregen hoe de pizza smaakte afgelopen nacht op CY##

- nog nooit zei een Air Canada vlucht na het horen daarvan: "crap!! beter dan wat mijn vrouw gister voor me gekookt had!"

- En zei een United vlucht daarop ook niet: "och, niet zeuren jullie, wij zitten tegenwoordig op foodstamps"..

- De hele freq. lag ook niet dubbel van het lachen daarna..
 
FD je moet je wel echt vervelen daar .... jonge jonge jonge

Ga maar oefenen op de driving range of achter de vrouwen aan :p:

Moet ik je dan alles leren....:grijns:

LuB :rt:
 
Och, beetje (leed)vermaak af en toe... Vond 'm wel grappig toen ik 'm las.

re driving range: no worries, hoop voor je dat je flink aan het oefenen bent..

re vrouwen: lees bovenstaande..

FD
 
Line Up Behind said:
FD je moet je wel echt vervelen daar .... jonge jonge jonge

Ga maar oefenen op de driving range of achter de vrouwen aan :p:

Moet ik je dan alles leren....:grijns:

LuB :rt:

FD doet niet aan vrouwen....... hij blijft nog steeds een..... KLIKO vul mij eens aan (nav het weer niet komen opdagen op de BBQ)

Ciao Steef
 
*** El Stevo heeft hier een bericht geplaatst, u kunt deze niet lezen aangezien deze gebruiker op uw ignore list staat ***

------------

;)
 
Kliko heeft mij al 3 jaar op zn ignore list staan, daar krijgen we ook geen reaktie uit ;)

Maar maybe... Deze zomer... Nee, ik zeg maar niks.. :grijns:
 
Back
Top