Huisvesting naast SAA!

PH-WIL

New member
Beste allemaal,

Ik ga in oktober beginnen bij SAA en mijn huisgenoot in november. Omdat helaas vandaag de derde bewoner is afgevallen zijn we op zoek naar een nieuwe huisgenoot, die in oktober of november start bij Stella.

Het betreft een vrijstaande bungalow, waarin ieder een eigen kamer heeft. We hebben een ruime woonkamer en ook een ruime keuken. Loopafstand! naar Stella is ongeveer 400m. Ideaal dus!

De prijs die we er per persoon voor betalen kan je een kamer voor huren in Apeldoorn. Is dus niet veel voor wat je krijgt!

Voor meer info s.v.p. mij een pb sturen.

Groetjes,
William
 
Ik ben de huisgenoot van PH-WIL! En we zoeken dus idd een derde huisgenoot, echt een top huis wat van alle gemakken is voorzien:

- 400 meter van STELLA
- 50 meter van het tankplatform
- eigen kamer
- grote keuken
- Grote gezamelijke ruimte
- Garage

En dit alles voor iets meer geld dan de Scherpenhof! We hebben vanaf aanstaande zaterdag de sleutel, dus wanneer je intresse hebt kun je gerust komen kijken. We zijn ook in het bezit van foto's, dus wil je meer info neem even contact op met een van ons!

Groeten
Jasper
 
Hey William en Jasper,

William heeft zojuist een mailtje van mij ontvangen.
Ik ben zeer geinteresseerd in het huis, maar wacht eerst nog de medische keuring af voordat ik een besluit neem!

Groetjes,

Roy
 
Back
Top