Huidige rente stand

Alien, wanneer kom je in aanmerking voor dat VNV arrangement? Ook als je bijvoorbeeld kandidaat-lid wordt voordat je aan je vliegopleiding begint?
 
ABN biedt nu al onder de 3% voor 1 jaar (VNV arrangement). Handig voor herfinanciering

Alien, (of een ieder die het antwoord weet)

wat is uberhaupt een VNV arrangement en hoe kom je ervoor in aanmerking? is er een site? informatiebullitboard? etc?

Thanks
 
Alien, (of een ieder die het antwoord weet)

wat is uberhaupt een VNV arrangement en hoe kom je ervoor in aanmerking? is er een site? informatiebullitboard? etc?

Thanks

Dan zul je lid moeten zijn van de VNV. Op de VNV site staat meer info, mits je lid bent natuurlijk.
 
Alien, (of een ieder die het antwoord weet)

wat is uberhaupt een VNV arrangement en hoe kom je ervoor in aanmerking? is er een site? informatiebullitboard? etc?

Thanks

Bel de ABN, vraag naar de pilotendesk in Groningen(geen nummer bij de hand), vraag naar het VNV arrangement. Wordt lid van het VNV. KLaar.

Wel moet er een garantie zijn zoals een garantiefonds(of iets anders), dus dat beperkt het aanbod iets, maar KLS/NLS/EPST etc moeten er geloof ik gewoon voor in aanmerking komen.

Rente is nu overigens 2,8% 1 jaar vast.
 
Bel de ABN, vraag naar de pilotendesk in Groningen(geen nummer bij de hand), vraag naar het VNV arrangement. Wordt lid van het VNV. KLaar.

Wel moet er een garantie zijn zoals een garantiefonds(of iets anders), dus dat beperkt het aanbod iets, maar KLS/NLS/EPST etc moeten er geloof ik gewoon voor in aanmerking komen.

Rente is nu overigens 2,8% 1 jaar vast.

Bij de nls krijgt de hele klas dezelfde rente dus ik denk niet dat het vnv arangement geld.
 
Bij de nls krijgt de hele klas dezelfde rente dus ik denk niet dat het vnv arangement geld.

ok bedankt voor de info allen! Ik zal eens contact opnemen met de ABN pilotdesk op groningen en kijken wat ze van het VNV-arrangement zeggen en hoeveel dat scheelt met de normale financiering. (denk niet dat ik al veel hoor omdat ik pas in september begin dus het aanbod in augustus gaat komen)

thanks!
 
Back
Top