Hotel in Miami

Foxtrot

New member
Van 4 juni (zaterdag avond) tot maandag morgen (6 juni) moet ik enige tijd in Miami doorbrengen en ik ben op zoek naar een leuk hotel ( hoeft niet het goedkoopste te zijn), wel een beetje leuk gelegen. Vanaf het vliegveld hebt ik vervoer en als ik dat een beetje makkelijk kwijt kan is dat mooi meegenomen.

Ik had de naam van een airline crew hotel doorgekregen, maar ik weet alleen de bijnaam nog :(

Iemand enige suggesties ? en misschien weet iemand nog wat leuks om te gaan doen op zondag ?

thx,
foxtrot

PS als er nog wat meegenomen moet worden vanuit Nederland ( en het is legaal) moet je het maar weten.
 
Sherry Frontenac

Sherry Frontenac

Sherry Frontenac ,

Op Miami Beach, Ik ben er wel geweest, prima Hotel, veel Airline Crews en het is niet te duur(was voor 2 jaar terug $70.- p/n ex 9% btw). Vanuit het Hotel zwembad loop je zo het strand op.

Hier is het adres en telefoonnummer:

Sherry Frontenac Oceanfront Hotel
Tel (305) 866-2122
6565 Collins Ave
Miami Beach, FL 33141

Succes

:radar: André :radar:
 
Als je dan 'helemaal'... afzakt naar rond 1200 kom je EN Elite models tegen en dan linksaf de strip op voor goede resto's.
Een pendelbusje neem je voor 25 cents maar wij hollanders gaan lopen toch.. ?:)

Veel plezier daar!
 
De Parrot bar. Zit op de strip. kan niet missen waar ie zit, want het is daar een teringherrie.
Ik was vorig jaar in Miamijammiejammie met springbreak. Had net m'n ME rating in Naples behaald en zijn meteen naar de oostkust gegaan. Er was een radiostation die de tune "Springbreak 2004 get your ass kicking on the dancefloor" elk kwartier uitzond. Dat soort dingen blijft je dan bij, hahaha. Maar wat een openbaring qua vrouwen. De westkust veel (blanke) miljonairsvrouwen strak in de make-up. Oostkust mooie latina's die geeneens make-up nodig hebben.
 
Hee Foxtrot,

aan je homepage te zien heb je het weekend van je leven hahahahahahaha.....

L.... die Italianas...

Ik kan je het restaurant Quinn's erg aanbevelen. Daar hebben ze fantastisch seafood, de chef is Gerry Quinn.
Aardige kerel. Ik kan je de Calimari Salad erg aanbevelen. Als je mazzel hebt krijg je een goede waiter, maar ik of wij gaan altijd aan de bar zitten. Beste wijnkelder Miami Beach...

Gr. uit MIA van een expatriate ex-semi-import Zeeuw.
 
Nikky's Beach

Nikky's Beach

Nikky's Beach,

Een absolute aanrader in Miami is Nikky's Beach Ocean Drive nr 1. Gewoon langs het water gaan en het water links houden, als je dan helemaal aan het einde komt, daar is het dan Nikky's Beach The hottest place in Miami. Als je je afvraagt waar alle mooie vrouwen in Miami gebleven zijn, dan vind je ze daar. De tent is wel een beetje duur (ja waarom zouden die vrouwen daar nou zijn :D) Maar ja, $10.- om te parkeren, $25.- entree maar dan heb je ook wat. Je moet er ook niet iets anders gaan drinken dan bier of fris, want dan betaal je je ook helemaal scheel!!! Een flesje Bacardi vragen ze zo $500.- voor dus wees gewaarschuwd! Een biertje is iets van $7.- . verder heeft het een hoog Bloemendaal gehalte maar is net iets beter:D

Groeten

:radar: André :radar:

PS: Ik vlieg Dinsdag morgen om 06:00 naar Miami vanuit Naples om daar om 08:00h m'n FAA papiertje te gaan halen. Hopen dat het weer dan goed is!
 
ben zelf veel in het Sherry geweest(ons crew hotel) maar weet niet of je als non crew daar nog kunt boeken.Rate is +- 70 $.20 min van Miami airport met taxi en ook zoiets naar South Beach(kunt ook via het strand lopen,1,5 uur).het hotel zelf zit vol met crew(Martinair,United, American,Swiss en duitsers).Verwacht geen luxe hotel maar meer een family sfeer waar alles heel relax is. The place to be!
 
Thanks all, ik geloof zeker dat ik het wel een dagje daar uit hou. Ik heb misschien nog een stomme vraag, maar hoe is het met parkeren gesteld daar ? Ik heb een leuk vervoersmiddel geregeld en zou dat graag toch wel in de buurt kwijt willen.

nogmaals dank.
 
Noooooooooooooo problem.
Vooral 's avonds kan je je maserati altijd langs de strip parkeren. Niet laten doen, trust me.
Tussen het strand en de strip zijn er parkeerplaatsen waar je altijd wel iets vind. Maar doe wel shades voor je ramen...
 
De Sheri Fontenac heeft een eigen parkeerplaats. Je kunt altijd de bus nemen of een aantal straten verder van het strand parkeren. Op 7ave (of ST) en Collins is een grote parkeergarage ($10.-). Rond Southbeach moet je altijd betalen, ga je iets naar het noorden dan is het na 1800 gratis bij de meter.
Ik zit veel in MIA, maar heb nog niet veel gezien van de stad. Pas 3 keer naar het strand geweest dit jaar. Onze crews verblijven aan de westkant van het vliegveld in de Amerisuites of Hampton Inn, niet de beste plaats om van de stad / strand te genieten. Komende 2 weken zit ik in LAX. Geen MIA, helaas
 
Back
Top