Hongkong 6 - 10 november

bad company

New member
Hallo,

Over een paar weken zal ik naar Hongkong gaan voor mijn final interview bij CX. Ik ga 4 november en heb de 6de en 7de het interview. Omdat ik een wat beter beeld van Hongkong wil krijgen zal ik pas de 10de weer terugvliegen en dit betekent dat ik 2,5 dag de tijd heb om Hongkong te verkennen.

- Zijn er nog meer van jullie bij het final interview op dezelfde dagen?
- Is er hier iemand die al bij CX vliegt en me wat meer kan vertellen over de sfeer daar?
- Is er iemand die in Hongkong is in bovenstaande periode en zin heeft om een biertje met me te drinken daar? of me wat tips kan geven wat te doen in twee dagen Hongkong, zowel overdag als 's avonds.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten..
 
Voor info over CX kan ik je helaas niet verder helpen, maar wel kan ik je wat over HK vertellen.
Reserveer zeker 1 dag voor het doelloos rondslenteren door de stad:) klinkt raar, maar je zult versteld staan wat je allemaal te zien krijgt. Vanaf Jordan ( of als je zin hebt vanaf MongKok, Ladies street is een aanrader) naar Tsim Sha Tsui, vervolgens de starferry pakken naar HK Island en daarzo wat rondlopen. (beetje winkeltjes bekijken, wat eten) Als je op HK Island bent in Central de Peak tram naar Victoria Peak, ook leuk.
Verder 's avonds/nachts Lan Kwai Fong, uitgaansgebied van Hong Kong
Nou weet ik niet of Disneyland de moeite waard is om te bezoeken. Hoewel het mij wel de moeite waard lijkt om Lantau een beetje te bekijken met die nieuwe kabellift met het Budha beeld op het eiland.

Veel succes
 
Congratz bad company. Gehoord dat dit een van de pittigste groepjes is om binnen te komen. Voormalig collega zit er al een tijdje, maar helaas een nieuwe email adres, dus kan je voor de rest niet helpen. Iig congrats en veel succ7!
 
Allemaal bedankt voor de reacties tot dusver.

Is er iemand hier die in Hongkong woont/is op 8 november. Lijkt me leuk om het uitgaansleven eens mee te maken die avond, dus als er iemand is die dan mee een biertje wil gaan drinken, let me know!

Wat zijn de betere uitgaansgelegenheden, bars/clubs/restaurant?? iemand goede tips?

groeten.
 
En als je nou afspreekt in lan kwai fong of wanchai met die leuke Kantonese dame uit het hotel waar je verblijft, zeg haar dan vantevoren even "pat kien pat saan" ofwel ga niet weg als je me nog niet ziet (want dan ben ik gewoon iets later..)

Good luck met alles daar!
 
Resultaat?

Resultaat?

Bad Company.

Heb je inmiddels resultaat van je tweede interview. En zo ja, wat was dat als ik vragen mag.
Ben gewoon nieuwsgierig. Ben net zelf aangenomen. Vandaar.
Succes.

MG
 
DEFO

DEFO

Ik ben zelf aangenomen als DEFO. Weet niet hoe Bad Company heeft gesolliciteerd.
 
Back
Top