Hong Kong

M

Morning Glory

Guest
Mannuh,
zie jullie regelmatig aan komen taxien, maar dan snel de bus in en weg.
Keertje biertje doen?
Hoe lang is jullie layover hier?
Zit regelmatig uit m'n neus te eten in dit hotel, dus....
Nieuwe trend: airworkborrel in het buitenland.
 
he MG,

Ik zit redelijk vaak met de MAC jongens in de kroeg...gewoon is een keer genoeg geld pinnen en niet met de laatste express naar CX city. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

K.
 
Diana,
kan die vervelende afvalbak hierboven geblokt worden?

(Quote: "Ooooooo, ik wou dat ik met je meegegaan was gisteren in de laatste MTR!!!!" Unquote. ZUIPLAP!)
 
:blabla::blabla::blabla:

die moest ik wel gebruiken om je tere zieltje niet te bezeren....
 
alle gekheid op een stokie..

kan wel een sessie in de "frites" gebruiken, paar bakken mossels en belgische bier.

wanneer?
 
Zondag 9 aug...Zit in Kowloon...moet de 10e even een Saigonnetje op en neer doen, 11 aug weer terug, 12 naar BKK...Beetje druk maar moet passen. Ben weliswaar geen Martinair maar dat mag de pret niet drukken en we verslepen immers dezelfde zooi
 
Zondag 9 aug...Zit in Kowloon...moet de 10e even een Saigonnetje op en neer doen, 11 aug weer terug, 12 naar BKK...Beetje druk maar moet passen. Ben weliswaar geen Martinair maar dat mag de pret niet drukken en we verslepen immers dezelfde zooi

9 aug. ziet er vooralsnog goed uit voor mij.
Ik ben ook geen Martinair en ik weet haast zeker dat we niet dezelfde "zooi" verslepen, maar zoals gezegd, dat zal de pret niet drukken.:biertje:
 
Heel mooi...Joe Bananas dan maar? ;-D
Ik kom een beetje later aangezien ik uit DXB kom...hoop dat middernacht niet een probleem is?
Ben behoorlijk flexibel vwb de venue dus.....
 
JB's is mij best en de tijd is geen probleem.
Ik heb alleen nog geen schema voor die periode, dus het is "subject to change"
Ik PM je mijn info wel tegen die tijd.
 
Ah, hier is dat HK topic waar Onassis naar refereerde! Kom er net vanmiddag vandaan.. gvd, zou leuk zijn geweest.. Iemand toevallig in GYD? grr
 
Back
Top