quote by FD:
Probeer voor de gein een keer aan paxen te verkopen dat ze (HE) de co aannemen met 200 uur die 45 k wil dokken, zodat ie een baantje heeft, ipv de co met 3000 uur die niet wil dokken, en niet voor dat salaris wil werken... Moet je eens kijken hoe happy ze daar van worden, als ze dergelijke dingen weten.
Doen ze dit niet bij meerdere airlines?
Hebben die ook niet co´s met 200 uurtjes in de rechterstoel zitten. Zelfs de grote jongens doen dat.
Dus het verschil zit ´m in de salarissen.
Zijn er niet een heleboel vliegers die ergens voor hun uurtjes betaald hebben om daarna ergens aan de bak te kunnen komen?
Of je nu daarvoor betaald of voor je typrating ik zie het verschil niet.
leg het maar uit...
Probeer voor de gein een keer aan paxen te verkopen dat ze (HE) de co aannemen met 200 uur die 45 k wil dokken, zodat ie een baantje heeft, ipv de co met 3000 uur die niet wil dokken, en niet voor dat salaris wil werken... Moet je eens kijken hoe happy ze daar van worden, als ze dergelijke dingen weten.
Doen ze dit niet bij meerdere airlines?
Hebben die ook niet co´s met 200 uurtjes in de rechterstoel zitten. Zelfs de grote jongens doen dat.
Dus het verschil zit ´m in de salarissen.
Zijn er niet een heleboel vliegers die ergens voor hun uurtjes betaald hebben om daarna ergens aan de bak te kunnen komen?
Of je nu daarvoor betaald of voor je typrating ik zie het verschil niet.
leg het maar uit...