HKG Time

MG, 26e of 27e (of allebei) onder voorbehoud een deal.
Disclaimer:
Ik vlieg corporate, het is dan wel mijn vliegtuig (sure..) maar de baas mag zeggen waar hij naar toe wilt en wanneer

Onassis, 23e moet ook lukken met jou; zie disclaimer hieboven.

Dr. Feelgood, plannen zijn er om te maken, we shall see indeed; zie diezelfde diskleemert hierboven.
 
Supi is er de 23e en 24e ook..:D
Wie neemt er snert met worst mee?
 
Boys,
wat is de status voor de 20e (waar en hoe laat?) en de 25e of 26e.
 
Ondergetekende en Supi zijn er pas de 23e...ik ga dr dan ook van uit dat T&G er dan ook is?
 
No go for Touch & Go! :huilt:

23e gewoon thuis op de bank bij moeders ;)

25 & 26 in Barbados:biertje::biertje:

Ach ja, life is a bitch..........
 
Hmmm...sucks...Anyway, Supi blijkt ook ineens in SIN te zitten..My roster dictates unfortunately only 2 nights 22 and 23..
Wie is er de 23ste?
 
MG, want die zit er waarschijnlijk tot eind november/begin december en hij heeft ook nog een appeltje met je te schillen, dus dat komt goed uit!
(66865569)
 
MG, want die zit er waarschijnlijk tot eind november/begin december en hij heeft ook nog een appeltje met je te schillen, dus dat komt goed uit!
(66865569)

Haha! Gaat dat wel lukken met die 2 hersencellen? (geintje)
Doen we wel even wat te knagen ook. Ik PM je wel tegen de tijd dat ik in Kowloon zit
 
lollercopter zit netals T/G ook bij moeders thuis op de bank, maar dan ook echt letterlijk.
Mid-oct voor enkele dagen in honkers, daarna weer een tijdje raus...

ps MG: belde je me?
 
No go for Touch & Go! :huilt:

23e gewoon thuis op de bank bij moeders ;)

25 & 26 in Barbados:biertje::biertje:

Ach ja, life is a bitch..........

Zo, lekker dat corporate vliegen.
Eerst gaat bier in HKG al niet door en nu kan ik ook mijn duikbril in de hoek smijten:mad:

Gewoon de 23e in New York voor een paar dagen, WTF...over.
En maar klagen
 
14 November: count me in!
Waar, hoe laat, waarom, met wie, wat?
En als ik al eens ruzie met je heb gemaakt, betaal jij natuurlijk het eerste biertje.
(50% kans, me thinks)
 
13 november ben je van harte welkom in Macau .... slechts een uurtje met de ferry en is weer eens iets anders .... en ze hebben hier ook bier! :biertje:
 
13 november Macau....check!
14 november in HKG....check!
eerste biertje betalen, laten we daar eerst maar eens ruzie over maken, want dan is dat ook opgelost.

Discleemert: ook al heb ik geen schedule (welcome to my world!), toch is dit alles subject to change, behalve het 1ste biertje dan
 
Last edited:
Vergeet de 3 uur wachten in de terminal niet als je zo stom bent geweest niet online te reserveren tijdens een public holiday, zoals ik vorige week.
Viper, woon je in Macau? Ben er al een paar keer geweest, erg leuk en ik moet nog een keer bungeejumpen van de toren.
 
Public holiday kan een beetje lastig zijn al gaan er nu ook boten van Cotaijet naar Taipa. Daar is meestal wel een plekje te vinden.

Het is niet zo uitgebreid als Hong Kong maar er zijn wel wat plekjes te vinden waar je een beetje bier kan drinken enzo. Ik woon inderdaad in Macau. Die toren is me een beetje te hoog om vanaf te springen hoor!:stapelge:
 
Vanaf 19 of 20 december zit T&G weer af en aan in HKG tot na het nieuwjaar.
Zoals voorheen zijn mijn regels nog altijd:
- max 2 biertjes met last call at 23:00
- home & lights out by 23:30
- up-scale places only :)

Ik hoor het wel
 
Ook jij bent dus een gespleten persoonlijkheid!
Ik denk dat ik vorige keer met je broer heb gezopen.
Sorry, ben er dan niet!
 
Back
Top