HKG Time

O

Onassis

Guest
Guys,

Aangezien Onassis bijna meer rondhangt in HKG dan thuis de volgende vraag:
Touch&Go, FD (jaja) en ik gaan binnenkort even wat leuks doen daar. Heb wel mn vaste Engelse maten bij Cathay en Virgin, maar wie-o-wie wil ons joinen voor een Airworkborrel á la Oriental?

O ja, de Airworkvlag gaat er zeer waarschijnlijk ook bij zijn en overgedragen worden aan de hoogste bieder ter plaatse (gaat nu met Superpilut mee aangezien ik 2 weken vrij ben, die m dan overgeeft aan Jack Daniels die m dan weer teruggeeft aan mij om op tijd de DXB-HKG trip te maken)

't is maar een idee
 
6, 7 en 8 sept daar...9, 10 en 11 in BKK...
Moet nog even op mn nieuwe rooster wachten (over 10 dagen uit) maar dat zal geen verassing zijn: eind van sept ben ik er weer voor 3 dagen..FD komt die kant op jumpen dus dat moet nog even gefinetuned worden
 
6 en 7 sept: wan chai, from dusk till dawn..pm me maar als je in de buurt bent
 
Hi Onassis.

Nou, dat is een boute uitspraak, "met oa. FD wat leuks gaan doen in HKG."
Ik moet mij even inhouden om me aan te melden voor deze AW HKG Bash.
Copy me daarom even vwb FD JS confirmation date and time en ik confirm my Arr.
Hah, that ill be the day.

Maar nu serieus O. Heb je je gerealiseerd dat je het balkon van TEC en TD gekaapt hebt.? Beide Heren zijn te beschaafd vanwege hun opvoeding, om hier op Airwork ruis te maken dus doe ik het maar even. :biertje:

Cheers
Art
 
Dat lijkt me een goeie...Ach, FD houdt het bloed jong...En aangezien hij het goed doet met de meisjes dáár in de US of A moet ie zich maar even bewijzen...(for the record: zonder geld op zak :D)

Ik hou je op de hoogte

Voor wat betreft Statler & Waldorf: Er zijn 4 karakters die mij kunnen beschrijven uit de Muppets: Animal, Swedish Chef en die twee balkonbegonia's...het is een rare mix ja
Voor het bashen komt Animal een beetje meer naar voren ;)
< ---- Om dat maar geen wishfull thinking te laten geworden de volgende aanpassing

Cheers
 
Hey Onassis, ik ben er voorlopig even niet, ben net thuis na 4 weken weg.
Nu eerst een weekje thuis dan een weekje Barbados gevolgd door 2 weken NL (vakantie)
Na 20 Sept zal ik wel weer richting HKG gaan voor een week of 3.
We houden contact, ik heb nu al dorst.:biertje::biertje:
 
Met dat feit had ik al rekening gehouden ;-) ben dr aan het eind van de maand toch weer..dan in company van een Cathay delegatie dit keer en wellicht enkele airworkers
 
Ben vanaf 20 september zo'n 2,5 maand in wonderful Fragrant Harbor! Count me in.
 
O. Ik hoop wel dat ik met mijn 21 jaar en 2 hersencellen een interessante aanvulling op de door jullie geopperde onderwerpen kan geven.
:eek:;)
 
O. Ik hoop wel dat ik met mijn 21 jaar en 2 hersencellen een interessante aanvulling op de door jullie geopperde onderwerpen kan geven.
:eek:;)
huh, waarom klinkt dat als een reactie die lollercopter zou moeten geven :') :kerst:
6-7 sept gaat helaas niet lukken voor lollercopter.. en na 20sept heeft lollercopter leave en hoopt dat ie een plekje op transport richting holland kan krijgen.

MG: -400 cursus?
 
Lollercopter,
Onassis en MG hebben nog wat geschiedenis met elkaar weg te drinken en Onassis betaalt!
Gelukkig pakte Onassis de handschoen op en nodigt hij uit om het eerste, tweede en volgende rondjes in Wan Chai te betalen.
Leave doe je maar in je eigen tijd, dus je komt maar gewoon ook naar Wan Chai de 20e.
Alle vluchten naar A'dam zijn die week met 69 stoelen overboekt.
 
haha! Goeie....
Doe mee met je eerste en tweede, maar de derde doet Art!
@Lollercopter: vertel die vrouw van je maar dat je over moet werken...doe ik ook :D
 
OK, 23 Sept. voor 1 avond in HKG en dan weer 25 Sept. voor een paar nachten.
Mijn spaarvarken begint al zielig te kijken.:biertje:
 
T&G,
it's a date. Dan zullen we dat spaarvarken eens slachten. Dat zal 'm leren jou een beetje een schuldgevoel aan te kijken. Opzouten met dat beest. De 26e en 27e (weekend) ben ik vrij.
Zijn er meer van de partij?
 
26 sep t/m 1 okt zit ik in HKG. Maar dat is nog zooooo ver weg, dit kan makkelijk weer veranderen. We shall see.............

Greetz, :D

Doc.
 
Back
Top