Heli piloot in US

Nightwolf

New member
Ik ben pas sinds kort begonnen met te orienteren op dit gebied, dus ik ben vrij nieuw met termen als FAA ed. maargoed ik zal maar direct beginnen. Heel aandachtig heb ik zitten lezen over heli piloot en dergelijke. Ik had vrijwel meteen besloten dat het echt heli zou worden en niet fixed wing.
Afgelopen jaar aug 09 tot juli '10 heb ik als uitwisselings student een jaar in amerika gezeten, nl in Wisconsin als senior op een highschool bij Greenbay in de buurt. Ik ben dit land en de mensen enorm gaan waarderen en eenmaal thuisgekomen in nederland voel ik me echt niet meer thuis, dus ik had besloten dat ik graag de opleiding en de baan in Amerika wou doen en hier permanent heen wil verhuizen. Momenteel zit ik wel nog in de selectie procedure van de luchtmacht voor piloot, hiermee was ik begonnen voor mijn uitwisseling en sinds ik terug ben is het echt een dilemma geworden, maar ik weet dat de kans gewoon erg klein is militair vlieger te worden, dus ik wil graag een plan beginnen te vormen voor als het niet lukt, en dat plan is iets waar ik net zo hard voor zou gaan als klu piloot.

Ik had qua gebieden California, Florida of Chicago (IL) uitgezocht, voorkeur Chicago...

Dus de vragen die ik heb;

Is het een probleem dat ik al een studenten visa voor een jaar heb gehad?
Is er genoeg werkgelegenheid voor heli piloten in deze gebieden?
Is er een goede school in de buurt van Chicago?
Hoeveel kost zo'n opleiding nou (alles wat je nodig hebt voor een gequalificeerde piloot + instructeur license)?
Is de opleiding echt als een college, of losse cursussen?
Kan je leningen afsluiten door de school?
Hoelang duurt de opleiding gemiddeld?
Zijn de leningen enigsinds af te betalen of is het echt armoede lange tijd?

Nog tips??