Harm Prins

G

Guest

Guest
Weet er iemand wat Harm Prins nu doet?
Zou hij weer aan het oplichten zijn in de botenhandel?
 
Ben ik ook wel benieuwd naar. En van vriend Erik horen we ook niks meer. Hebben allebei nog een klap voor hun bek tegoed van me.... Op z'n minst...

Merry Xmas Erik en Harm!!:dozey:
 
humm...ff google misschien...;)

www.erikdevlieger.com

Die Namen alleen al.....HP!!!....EdeV!!!...:mad:

Dat jullie daar nog iets van willen weten....:dozey:

Denk liever aan mn toekomst dan an het verleden...
 
Ben erg benieuwd hoe Harm Prins op het moment aan zijn munten komt!
 
Ach, wat ons allemaal is geflikt moet je positief inzien.

- Dankzij Cees hebben we lang genoeg kunnen overleven om door EdV en kornuiten te worden over genomen.
- Dankzij deze slavendrijvers hielden we het vol tot Tui de toko overnam.

Al met al hebben we nog werk. Nu is het tijdperk van de vlieger aangebroken (dat van ons dus, niet dat van hem) en ligt de weg open.
 
Gevonden!

Gevonden!

Kopie artikel standaard:

Chinese overnamekandidaat Opel Antwerpen onvindbaar

Er rijzen vragen over de identiteit en de herkomst van CHTC, de Chinese groep die de Antwerpse Opel-fabriek wil overnemen. "Zelfs in China is er niets over die groep terug te vinden", zegt autoanalist Vic Heylen in de Concentrakranten.

Op uitnodiging van de vakbonden en europarlementslid Bart Staes (Groen!) had een afvaardiging van Zhenzhou Hi-Tech Vehicle Ltd (CHTC) eind vorige maand in het Europees Parlement haar plannen uit de doeken gedaan. Via de Europese Commissie willen de Opel-bonden General Motors verplichten om toch met CHTC te onderhandelen over een verkoop.

"Een onzalig idee. Want niemand weet waar die Chinezen voor staan", zegt Heylen, die een collega in China op zoektocht uitstuurde. "Na twee weken zoeken heeft die man mij verzekerd dat er onder de 180 geregistreerde autoconstructeurs in China geen enkele is met de naam CHTC. Hij heeft ook geen toeleverancier of investeringsholding gevonden met die naam."

"In Europa begrijpen ze dat niet"
Maar volgens de Nederlander Harm Prins, die optreedt in naam van de Chinese kandidaat, is er niets aan de hand. Hij verwijst daarbij naar de website van een grote textielgroep, die met CHTC zou verbonden zijn via een dochteronderneming. "Zo werken die staatsholdings nu eenmaal. In Europa begrijpen ze dat niet."

Rudi Kennes van het ABVV reageert verbolgen op de uitspraken van autoanalist Vic Heylen. "Als ik iets niet wil vinden, vind ik het ook niet", sneert Kennes in een reactie.

"De eerste vraag die ik stel bij dat artikel is: 'wat brengt dat nu eigenlijk bij aan het dossier?'. Voor mij nul komma nul. Er worden een aantal vraagtekens gezet - bijna verdachtmakingen - die niet worden ingevuld", benadrukt Kennes.

Volgens de vakbondsman bestaat er ook geen enkele twijfel over het Chinese bedrijf. "Ik heb hier een handig schema liggen over het consortium en had ze de structuur gerust kunnen uitleggen", reageert Kennes. "Maar ze hebben niemand dicht bij het dossier gecontacteerd. Als ze echt research deden, hadden ze toch ook de Vlaamse regering en de vakbond even kunnen contacteren?", oordeelt hij.

"Het klopt natuurlijk wel dat je inderdaad via google niet ver geraakt, maar zo kan ik honderd Chinese bedrijven opnoemen", merkt hij tot slot nog op.

Harm Prins is desalniettemin een nogal omstreden figuur. Zo heeft hij via zijn vriend en voormalige zakenpartner Erik De Vlieger een link met de affaire Holleeder en was hij zelf betrokken in een afpersingszaak.
 
Back
Top