GVSS data KLS

w.ing is er ook door, van flying83 heb ik nog niets gehoord.

wij sliepen in mercure, volgens mij is trefpunt best te doen als ik het zo hoor, het is ook heel dichtbij als het goed is want fietsen vanaf mercure kost je wel een half uur/drie kwartier

Flantua
 
Afgelopen donderdag was ik de enige van de 4 die door ging. In Den haag waren het er 3 van de 4. Ik heb trefpunt geboekt.
 
Zoals ik het ervaren heb is dat boek zeer goed te doen alleen het probleem ligt in het zo snel en nauwkeurig mogelijk in de praktijk brengen van die info...
 
Last edited:
Mooi man, nog meer mensen door?? Zoals Wing en Flying83? Wellicht kunnen jullie hier verhalen/tips kwijt over jullie verblijf daar? En zijn jullie voor het Mercure gegaan of `t Trefpunt?

Hey Boys ben ook door! Echt topnieuws, mijn week kan niet meer stuk!
Ik zou toch voor t Mercure gaan Doku, ontbijt is top, je betaald 65,- inclusief ontbijt, en de service is prima! 5 a 10 min rijden van de KLS.

Allen succes deze week die op moeten voor t GVSS, als je vragen hebt mogen jullie even mailtje sturen!
\
Gr Flying83
 
Van 25 t/m 29 februari zijn er wel een aantal AP&M'ers (waaronder ik) die een weekje op een simulator komen stoeien. Als extra motivatie zeg maar :D.

Tim
 
Hey Tim,

Zitten jullie dan ook in een hotel? En zo ja, welk? :)

Ik heb nog geen andere mensen kunnen vinden die ook de 25ste moeten, dus ik hoop dat er nog mensen voorbij dit topic fladderen!
 
Hey Kiara,

Wij zijn inmiddels allemaal bezig met het Technisch Bedrijfskunde deel aan de Hanzehogeschool van Groningen. Vrijwel iedereen heeft dus een kamer in Groningen (of woont nog thuis). Het lijkt me dus sterk als een van ons een hotel boekt wat (nog ) dichter bij de KLM FA ligt :D.

Tim
 
Hey Kiara,

Wij zijn inmiddels allemaal bezig met het Technisch Bedrijfskunde deel aan de Hanzehogeschool van Groningen. Vrijwel iedereen heeft dus een kamer in Groningen (of woont nog thuis). Het lijkt me dus sterk als een van ons een hotel boekt wat (nog ) dichter bij de KLM FA ligt :D.

Tim

Toch heb ik die combinatie van AP&M en KLS nooit begrepen, zou er zelf ook nooit aan beginnen!(daarom ook Aviation Studies) gedaan. Moet je eerst twee jaar door stoffige bedrifjskundige theorie heen bijten, ben je erdoorheen en dan heb je er helemaal geen zak aan...vreemde combi. maar Tim, als je iets écht dicht bij de kls wilt boeken moet je naar 't Trefpunt 30 ekkies per nacht en op steenworp van de KLS:p
 
Mooi heren, en met welke cijfers zijn jullie door?? Dacht namelijk, dat je ook gewoon een 5,6 etc. kon krijgen. Net zoals bij PO2....

Hey SKY, we krijgen geen inzage in ons rapport van het GVSS. Dze wordt pas besproken als je bent begonnen op de KLS. Je krijgt alleen te horen of je het gehaald hebt of niet. Als je het niet gehaald hebt kan je een nummer bellen en dan krijg je uitleg. Als je het wel hebt gehaald mag je een afspraak maken met de COVA.

W.ing en Flantua, ik heb volgende week woensdag 20 feb afspraak met de COVA. wanneer mogen jullie? gr flying
 
maar Tim, als je iets écht dicht bij de kls wilt boeken moet je naar 't Trefpunt 30 ekkies per nacht en op steenworp van de KLS:p

Lijn 52 stopt momenteel bijna langs de deur. Dus om nu mijn dure kamer te verlaten om voor een week in een hotel te zitten wat de rest waarschijnlijk ook niet doet? Nah, toch maar niet ;). Misschien wel een tip voor GVSS'ers :biertje:?

Tim
 
Lijn 52 stopt momenteel bijna langs de deur. Dus om nu mijn dure kamer te verlaten om voor een week in een hotel te zitten wat de rest waarschijnlijk ook niet doet? Nah, toch maar niet ;). Misschien wel een tip voor GVSS'ers :biertje:?

Tim

Tsja daar heb je een sterk punt :p maar PH-TIM, ik begrijp uit eerdere posts dat je al een x naar de GVSS bent geweest?! in juni meen ik???!!!of verwar ik je nu met iemand anders
 
@Flying83,

Van 11 t/m 14 juni 2007 heb ik inderdaad mijn GVSS gedaan.
Ik kom nu gewoon een weekje op de sim oefenen :D.
Zo proberen ze de motivatie onder de AP&M'ers toch hoog te houden ;).

Tim
 
@Flying83,

Van 11 t/m 14 juni 2007 heb ik inderdaad mijn GVSS gedaan.
Ik kom nu gewoon een weekje op de sim oefenen :D.
Zo proberen ze de motivatie onder de AP&M'ers toch hoog te houden ;).

Tim

Maar is het dan wel voor de echte aanname voor de kls of is het echt gewoon nutteloos sturen? want dan zou het leuker en praktischer zijn om een echte vlucht te maken? Maar je bent niet aangenomen toen na het GVSS? of maak je eerst AP&M af?

gr Flying
 
Back
Top