GVSS data KLS

Hallo, ik heb dat blauwe boekje gister binnen gehad en ben gaan leren. Maar weet iemand wat voor een soort vragen je kan verwachten? En of t multiple choise is enzo..? Bedankt
 
Blader even een paar pagina's terug in ditzelfde topic, daar is die vraag ook al een paar keer beantwoord. Gebruik anders de zoekfunctie en tik in: gvss vragen.
Maar leer maar gewoon goed het boekje, de punten waar de vragen niet over gaan, zul je nogsteeds hard nodig hebben bij je vluchten, dus het boekje van blauw tot blauw (kaft tot kaft) kennen, zal toch moeten. (En als je het boekje helemaal kent, dan beloof ik je ook meteen dat je je geen zorgen hoeft te maken over de theorietoets.)

Ohja, en volgens mij waren het multiplechoise vragen (alleen al daarover zijn hele topics gededicateerd (is dat een Nederlands woord? Dedicated to. Ach, je snapt wat ik bedoel denk ik. Oh ik weet het alweer, "Toegewijd" is het woord waar ik naar zocht. Shit nu moet ik alles wat ik net heb getypt weer weg halen, om gededicateerd te vervangen door "Toegewijd". Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ik zal wel gewoon alles behalve "toegewijd" heel klein maken, en "toegewijd" zelf heel groot.).).

Succes met leren, en met de GVSS!
 
Last edited:
Hee,weet iemand of je altijd met een groep van ong. 8 mensen bent?Of kan het ook zijn dat je bv met zn 2en bent?Tnx.
 
GVSS

GVSS

heey..

Ik heb de 21e GVSS.. Heb er zin in!
FritsAir jij dus ook de 21e GVSS? Nog meer mensen die erbij zijn?

Hoi
 
hey fritsair,

ik had een groep van 10 mensen, ik hoorde dat dit vrij veel was. Ga toch uit van een groep van ong 10 mensen, dit ivm groei van aantal inschrijvingen, ik denk dat je daarom niet met zn 2en zal zijn. Had overigens wel verhalen gehoord van een inroosterfout waardoor iemand dus wel met slechts 1 mede gvsser was.

*jezus na 10 edits eindelijk een fatsoenlijke nederlandse zin, kutkater!
 
Ik zat een beetje te twijfelen want ik had nog een andere gast gesproken en die heeft trefpunt geboekt.Maar ik ga toch ook Mercure boeken vandaag, en hem maar even berichten..
 
Het trefpunt is ook goed vertoeven hoor, ik spreek uit ervaring. het is vele malen goedkoper dan Mercure, en het eten is er heel goed! Je zit ook nog eens op loop afstand van de KLS :)
 
heb al geboekt.het enige wat ik eigenlijk belangrijk vindt is dat we met zn allen bijelkaar zitten.toch bedankt voor de tips!Nog meer tips voor in de simulator?
 
FritsAir, sorry hoor, maar ga je nou serieus hier in een topic van 17 pagina's, met rond de 500-600 posts nog vragen of we nog tips hebben? Ooit wel eens aan gedacht om even terug te bladeren? Sorry voor mijn reactie, maar ik word zo ongeloofelijk moe van dit soort vragen...
 
Nog niets geboekt, ga ik het weekend doen...

Misschien ga ik naar T' trefpunt, moet ik nog even kijken, is stuk goedkoper en schijnt prima te zijn, kijk nog ff wat ik doe, tot binnenkort in Eelde in ieder geval!

wat zijn die 165 uren in je profiel precies? Ben zeer benieuwd.

Rick
 
Back
Top