Gratis vlucht AMS-MUC op 24 december!

papahotel

New member
Hallo lieve collega's,

mijn dienstplan voor 24 december ziet er zo uit:

LH 4694 MUC 1400 1535 AMS CR1
LH 4695 AMS 1605 1730 MUC CR1

Daarna heb ik 3 dagen Beton OFF, dus ik neem mijn koffer mee en meld me ziek in AMS ;) , tenzij...

Misschien is er wel iemand die op de 24e moet proceeden naar MUC om daar de 25 een dienst te beginnen, of misschien wil iemand wel om een andere reden met kerst naar MUC. Dan is het toch een leuk idee om te wisselen in AMS, of niet? Ik kan dan naar huis, en jij kunt on duty vliegen.

Bij interesse een mailtje naar marcoreitsema@hotmail.com, of inspreken op +49 172 8830828. Ik ben tot 17 dec op vakantie.

Groetjes,

Marco.
 
Meen je dat nu of maak je een grapje?... weet niet goed hoe ik die ;) moet zien..

Je kunt toch ook gewoon met LH4698 om 19:00 DH naar huis vliegen?... of gaat ie niet?

Of meldt je helemaal ziek die dag, .. beetje lullig om je collega's in ams te laten staan.

Groeten,

Ben
 
Hi Ben,

;) Dit is een knipoog. Dat betekent: wat ik hier zeg is niet 100% serieus bedoeld.

Natuurlijk check ik in AMS niet uit. Mijn rooster is gewoon voor verbetering vatbaar, en wanneer een collega toevallig toch naar MUC moet op de 24e, dan kunnen we zaken doen, snap je?

De dienstregeling voor de kerstdagen is normaal gesproken zeer gereduceerd. Om je de waarheid te zeggen, ik weet nog niet of de vlucht die jij noemt de 24e gaat. Misschien wel, dan is dat een mooi alternatief.

Groetjes uit MUC!
 
Back
Top