Gratis aangeboden: voorbereidingsboeken selectie vliegers

irenes

New member
Boeken:
  • Hoe word ik piloot: van privé tot beroepsvlieger, Diana Wolters
  • De lucht in, maar waarom met u? Het sollicitatiehandboek voor beroepsvliegers, Jaap Schellinger en Mariska Roelofs
  • De vervlogen droom. Piloot: van held tot huurling, Nienke Groenendijk-Feenstra
Ik heb ze een aantal jaar geleden gebruikt om me met succes voor te bereiden op het selectietraject van de KLM Flight Academy. Uiteindelijk niet begonnen met de opleiding, maar dat is een ander verhaal. ???? Hoe dan ook, ik heb ze niet meer nodig. Ik heb bij mijn voorbereiding het geluk gehad dat er wat mensen in mijn omgeving waren die me in de juiste richting konden sturen qua informatie. Onder het mom van pay it forward geef ik ze nu dan ook samen gratis weg. (Ik heb een hekel aan boeken bij het oud-papier zetten, dus je doet me nog een plezier ook.) Het zijn handige boeken als je als je aan de selectieprocedure wil beginnen, er staan veel goede tips en praktische informatie in. Als je in Nederland woont, neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Stuur maar een PM als je interesse hebt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
 
Irenes, jj bent echt veel te goed voor deze wereld.
Gratis boeken, en jij betaald ook nog eens de verzendkosten !
Groet
Ger
 
Back
Top