Grading oefenen

jazer

New member
Helleu,

Onlangs heb ik m'n GU voor GWI gehaald :) Wat een opluchting!
Nu ben ik me alweer aan het voorbereiden op de volgende ronde, de sim screening (die al over 3 weken is). Daarvoor wilde ik graag 2 uur oefenen in een 737PG via pilots4pilots (www.pilots4pilots.nl)
Nu ben ik op zoek naar iemand die ook graag wil oefenen voor z'n grading zodat we het wellicht kunnen combineren.

Laat maar weten.

Groeten,
Jazer
 
Allereerst gefeliciteerd!

Gewoon even bellen naar Pilots 4 Pilots. Zij kunnen je dan wellicht in een crew plaatsen die zich allemaal willen voorbereiden op de grading.
 
Gefeliciteerd met het behalen van de GU. Hoeveel tijd heeft er voor jou tussen het behalen en de screening gezeten?
Ben nu al een paar weekjes aan het wachten en het ziet er niet naar uit dat ik in 3 weken al aan de beurt ben.
Maar ontopic, ik heb al een crew en ben me ook op die manier aan het voorbereiden.
 
Gefeliciteerd met het behalen van de GU. Hoeveel tijd heeft er voor jou tussen het behalen en de screening gezeten?
Ben nu al een paar weekjes aan het wachten en het ziet er niet naar uit dat ik in 3 weken al aan de beurt ben.
Maar ontopic, ik heb al een crew en ben me ook op die manier aan het voorbereiden.

Bel ze even, dan gaat het een stuk sneller!
 
het enige wat ze me dan vertellen is dat ze niets kunnen zeggen over de periode dat ik in de simulator zou kunnen en dat de hele volgende maand al volgeboekt zit...
 
het enige wat ze me dan vertellen is dat ze niets kunnen zeggen over de periode dat ik in de simulator zou kunnen en dat de hele volgende maand al volgeboekt zit...

Als je zo in het leven staat gebeurt er natuurlijk helemaal niets. Heb je ze al gebeld dan...........
 
Als je zo in het leven staat gebeurt er natuurlijk helemaal niets. Heb je ze al gebeld dan...........

Ik heb ze inderdaad al gebeld en dit is wat ze me verteld hebben.
En daar heb je ook helemaal gelijk in, daarom zit ik er ook bovenop, maar om ze elke dag te bellen vind ik iets teveel van het goede.
1x in de week lijkt me prima en ze blijven me zeggen dat er geen plek is en dat ik volgende maand nog maar eens moet bellen.

Dus ik vraag me af hoeveel ik er dan nog aan kan doen.
JM
 
@Jet Man
Vreemd.
De kracht van Pilots4Pilots is juist dat er bijna altijd op korte termijn een sessie ingepland kan worden. Als iemand niet zo goed presteert tijdens een sessie en er moet snel een beurt extra geregeld worden omdat de grading al een week later is, is dat nog nooit een probleem geweest.
Wie heb je gesproken dan? Heb Peter gebeld en hij weet van niets.

@foli
Ze weten bij Pilots4Pilots prima wat de eisen zijn voor de verschillende maatschappijen. Vandaar ook het hoge percentage wat wordt aangenomen.
 
Last edited:
Spraakverwarring hier?? Ik denk.... dat Jet Man heeft gebeld naar GWI en dat die hem nog niet kunnen zeggen wanneer z'n grading is. Als nl. je online het aanmeldformulier van Pilots 4 Pilots invult, heb je altijd binnen een week reactie én zoeken ze een crew voor je! Die zijn een stuk sneller dan GWI...
 
Hier is inderdaad sprake van spraakverwarring.
Ik bedoelde Germanwings, niet Pilots4pilots.
Echter wat nog vreemder is, is dat ik inmiddels wel een email heb gekregen met daarin de vraag of ik contact op kan nemen met interpersonal om een Terminabsprache te maken voor de Screening...
Natuurlijk vanochtend direct gebeld en zonder problemen een afspraak kunnen maken voor augustus.
Ik begrijp het niet meer, maar evenwel ben ik zeer tevreden met de uitkomst.

JM
 
Super Jet Man. Uitnodiging voor GWI! Gaat het eindelijk gebeuren.

Duidelijke spraakverwarring. Begreep het al niet. Misschien tot ziens bij P4P.


Little
 
Back
Top