Gezocht KLM'ER die 777 vliegt hetzij CPT,FO,SO

Zanderij

New member
Beste Airworker's,

Ik ben een Nederlander die woonachtig is in het buitenland(SEQM) en zou gráág in contact komen met een KLM vlieger die 777 vliegt hetzij CPT,FO,SO of wellicht een Steward/Stewardess of Purser.
 
Beste,

De reden dat ik dit vraag betreft het volgende , Met enige regelmaat heb ik bepaalde documenten of spullen nodig uit mijn woonplaats in Amsterdam en om nou iedere keer een DHL of FedEx te moeten contacteren is een duur grapje !

Vandaar dus de vraag aan een KLM'ER , aangezien KLM in Nederland alleen vliegt op SEQM & SEGU !

Uiteraard gaat de zon voor niets op : dus ik ben wel degelijk bereidt hetzij financieel een compensatie te betalen !

Uiteraard mogen al mijn zaken grondig worden doorgelicht , hóóp van harte gans dat ik niet de indruk hier wek , één of andere drugscrimineel te zijn , want dat ben ik totaal niet !

Ben inderdaad een ondernemer hier , maar in de Automotive business !

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Zanderij
 
Het is bij wet verboden om paketten etc mee te nemen voor derden als crewmember, betaald of niet. Dus om zo op dit forum iemand zo gek te krijgen gaat niet lukken denk ik.
 
Zanderij, het is op zijn zachts gezegd een beetje een eigenaardig verzoek.
Je kan op je sokken aanvoelen dat Airline employees niet staan te springen om ook maar iets mee te nemen.
Als zij het zelfs maar dokumenten.
Zelfs daar kan al genoeg strafbaars in voorkomen.
 
...een complete ban ?

Naahhh, de negatieve reacties heeft Zanderij nu wel gezien. ;)
Gewoon niet nog een keer zo'n verzoek doen dus.
En hij weet nu waarom.

Draadje/topic effe weg laten halen volstaat, lijkt me. ;)
 
Het was een gewone vraag van iemand die niet van alle regeltjes en gebruiken op de hoogte is en heeft daar nu dus antwoord op gekregen.
De reden van het bestaan van dit forum?...vraag & antwoord!
 
Back
Top