Gezocht: 2e headset voor passagiers

Ralph

New member
Hi all,

Vorige week was het zo ver, mijn brevet lag in de brievenbus! Aangezien ik van plan ben om nog even door te vliegen en wat ratings te halen, staan de komende weken volgepland met overlandjes met vrienden en familie om wat uurtjes op te bouwen.

Nu ben ik voor hen op zoek naar een leuke headset, zelf heb ik een Bose A20 maar aangezien ik daardoor nog steeds droog brood eet, zoek ik nu een iets goedkopere. Mijn budget is dan ook zo ongeveer 300 - 500 euro. Iemand een tip? Noise cancelling zou leuk zijn maar binnen deze pricerange verwacht ik niet dat dat er in zit. Of heeft er iemand nog een leuke occasion te koop?

Dank voor het meedenken!

Groeten,
Ralph
 
Heb zelf net deze gekocht voor mijn passagiers. Ga ik volgende week voor het eerst uitproberen, maar duur is hij niet. Komt nog wel 21% invoerrechten overheen.
 
Hoi Ralph,

Ik heb een BOSE AVIATION HEADSET X te koop met ANR uiteraard.
Hij is door mij 2 jaar gebruikt, maar is nog als nieuw.
Prijs 475 euro, excl verzendkosten.
Groet
Ger
0610134604
 
Dank allemaal voor de reacties. Uiteindelijk heb ik afgelopen weekend toch een nieuwe David Clark h10-13.4 aangeschaft. Keuze is hierop gevallen omdat ie qua prijs/kwaliteit m.i. goed uit de bus komt, daarnaast kan ik in NL de BTW terugvorderen :)
 
Back
Top