Gesprek VLM

Robb

New member
Ik heb binnenkort gesprek bij VLM.
Kan iemand iets vertellen over de performance vragen die ze gaan stellen?
Rob
 
Mais non.

Quest ce que est le angle du incidence du Fokker cinqante?
Vous avez trois secondes. Aleez hop.:yeehaa:

Handling the big jets, preparing for the cathay interview zijn boeken waar je in kan kijken, maar verwacht geen al te zware vragen. Algemene kennis, die de gemiddelde piloot allang weer vergeten is.
 
schijnt DLR testen van lufthansa te benaderen. Succes!

P, jij bedoelt selectie in Maarsen bij AHFC! Dat is pas na het interview toch?

DLR is overigens lastiger en uitgebreider, maar de computer-testjes lijken er inderdaad op.

Vewacht 100% zeker de volgende vraag tijdens je interview:

Stel, we besluiten je na dit interview aan te nemen en vlak daarna krijg je een telefoontje van luchtvaartmaatschappij X die duizend euro per maand meer betaalt en jou wil hebben, wat doe je dan?

Die vraag stelden ze al in de periode toen piloten-markt nog niet zo booming was en dus redelijk irrelevant, maar these days is dat een ander verhaal natuurlijk!
 
Vewacht 100% zeker de volgende vraag tijdens je interview:

Stel, we besluiten je na dit interview aan te nemen en vlak daarna krijg je een telefoontje van luchtvaartmaatschappij X die duizend euro per maand meer betaalt en jou wil hebben, wat doe je dan?

Die vraag stelden ze al in de periode toen piloten-markt nog niet zo booming was en dus redelijk irrelevant, maar these days is dat een ander verhaal natuurlijk!

En, wat is het antwoord? Vindt de vraag wel een beetje overbodig.
1. Als je "nee, ik blijf bij uw maatschapij. "antwoord ben je of loyaal of knettergek
2. Als je "tja, dan is het toedeledokie" antwoord .......heb je duizend euro in de maand meer......

Misschien komt het omdat ik al een paar wijntjes op heb NADAT ik 10 uur stby thuis heb gezeten, marrruh ik zie mijn antwoord wel erbij staan :yeehaa:

Climb350
 
Ik antwoordde destijds dat ik het niet zo snel zou weten, beetje er omheen draaien, afhankelijk van heleboel omstandigheden etc etc.
Vonden ze destijds wel ok. Ging er meer om dat kandidaten als antwoord op die vraag niet met droge ogen gingen vertellen dat ze nooit en te nimmer iets anders zouden willen dan de VLM.
 
Ik denk zelf dat het anwoordt niet veel uitmaakt, ik denk dat de motivatie waarmee je komt belangrijker is.
Ik had altijd begrepen dat mensen piloot werden om te vliegen en niet voor het geld. ;)....
 
Back
Top