Geen beter belang als eigenbelang

Checkerboard er zit veel emotie in je post. Natuurlijk is het verwerpelijk om zo een dergelijke kaart te sturen, maar Need for Speed daar persoonlijk verantwoordelijk voor te houden is niet alleen belachelijk, maar ook kinderachtig. Jij bent nu net zo bezig op de man te spelen.

Het valt me op dat de babyboomers die alles mee hadden en met midden 30 baas ICA waren nu als kleine kinderen overal proberen "recht" te krijgen. Hierboven ook weer; meteen gaan dreigen met rechtzaken.

Kijk eens om je heen, de wereld staat in brand en er zitten 1000 jongeren in Nederland thuis met een schuld van 2 ton terwijl jullie zijn enkel bezig met je eigenbelang om nog meer te krijgen.

Dat de betreffende heer bij 18 Luchtvaartmaatschapijen is afgewezen zegt wel genoeg over hem denk ik.
 
Dat heeft hij blijkbaar zelf aangehaald tijdens de rechtzaak als motivatie dat KLM hem in dienst zou moeten houden. Hij zou met zijn pensioen niet rond kunnen komen.
 
Geen beter belang als eigenbelang

Voor wat betreft de rechtszaak om de pensioenleeftijd weer terug naar 56 te halen (En de ingeleverde pensioenpremie weer terug te krijgen):

De rechters wilden half december graag uitspraak doen 'zonder comparitie'. Dat betekent geloof ik zonder dat partijen gehoord hoeven te worden. Goed nieuws zou je zeggen. Maar de tegenpartij wil toch graag nog wat zeggen bij de rechter. Dat is in januari. En hopelijk daarna snel een uitspraak.
 
Back
Top