Flying the Tupolev

In contact komen met Fozzie zal niet makkelijk zijn. Ik heb net even zijn profiel bekeken en zijn laatste activiteit is van April 2009, dus twee jaar geleden.....

Je kunt hem een PM sturen en hopen dat hij daarvan nog een mailtje krijgt...
 
Mmh, jammer inderdaad. Heb hem een pb gestuurd, maar nog niets ontvangen. Misschien post ie niet meer onder het mom van "Big Brother is watching you" ;)
 
Hoe zit het eigenlijk met Overload? Niet meer actief sinds augustus 2010, PB gestuurd maar inbox is vol.
 
Hoe zit het eigenlijk met Overload? Niet meer actief sinds augustus 2010, PB gestuurd maar inbox is vol.

Vanwege persoonlijke dreigementen en hack pogingen werd hij gedwongen dit schip te verlaten. Maar ik heb goede hoop dat op niet al te lange termijn er wat technologische oplossingen zijn waardoor hij zich weer kan voegen bij ons virtuele haardvuur.
 
Vanwege persoonlijke dreigementen en hack pogingen werd hij gedwongen dit schip te verlaten.

Dat is wel héél erg! :passed:

In relatie met Rusland denken we meteen aan 'Big brother is watching you', maar in de democratuur waarin wij leven is dit fenomeen ook steeds meer gaande.
Bekijk dit fragment maar eens:
http://nos.nl/video/236052-politie-...Feed:+nosjournaalvideo+(NOS+Journaal+video's)
Heb vooral ook aandacht voor het eind, want het draait hier niet alleen om TomTom, ook bijvoorbeeld om Facebook.

En als we het over het verlaten van dit schip hebben, Nosig, bedoel je natuurlijk dit vliegdekschip :biertje:
Ik hoop met je mee dat Overload hier snel weer goed en wel kan landen :)
 
Vanwege persoonlijke dreigementen en hack pogingen werd hij gedwongen dit schip te verlaten. Maar ik heb goede hoop dat op niet al te lange termijn er wat technologische oplossingen zijn waardoor hij zich weer kan voegen bij ons virtuele haardvuur.

Wow, dat vind ik wel heel erg. Ik kan me nog wel ene Lima(nog wat) herinneren die me PBs stuurde met een niet al te fijne teksten. Wellicht erg ongepast, maar wat is de aanleiding van die dreigementen? Ik ken Overload op Airwork als een integere, eerlijke forumer die altijd probeert onwaarheden uit de wereld te helpen, en dan vooral met betrekking tot Ryanair.
 
En waar is Onassis gebleven? Met de 747 naar verweggistan?

Muis ff naar het topic: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11827
en dan met name reactie # 44. Niet alleen door mij is hierop gereageerd, # 51, ook door Onassis. Hij schreef zoiets als :passed: ik begrijp nu waarom steeds meer mensen op Airwork wegblijven, en heeft vervolgens, helaas, zijn account opgezegd. Zijn bijdragen van de laatste tijd heb ik zeer gewaardeerd.
Zoals je in de zojuist genoemde thread kunt zien is inmiddels niet alleen zijn account verwijderd maar ook zijn laatste bijdrage. En intussen zal hij vast ergens in het ondermaanse rondvliegen in de Queen of the Sky.

We zijn overigens inmiddels wel heel erg off topic... ;)
In ieder geval jammer dat we de vervolgverhalen van Fozzie hier nooit meer hebben kunnen lezen. Ik heb zijn bijdragen opnieuw met veel plezier en respect gelezen.

G-groet
 
Muis ff naar het topic: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11827
en dan met name reactie # 44. Niet alleen door mij is hierop gereageerd, # 51, ook door Onassis. Hij schreef zoiets als :passed: ik begrijp nu waarom steeds meer mensen op Airwork wegblijven, en heeft vervolgens, helaas, zijn account opgezegd.

Dus enkel door een (voor mij) vage opmerking van Robin200 heeft hij opgezegd? Daar snap ik even helemaal niets van. Niet van de opmerking, noch van het opzeggen dus. Erg jammer in ieder geval.
 
Prachtige verhalen Fozzie! Echt heel veel respect voor je doorzettingsvermogen. Je ziet wat het oplevert. De avonturen die jij in een week mee maak zullen velen van ons niet in hun hele vliegersleven meemaken.

Ik moest bij het lezen van je verhalen aan een stukje van Najib Amhali denken:
http://www.youtube.com/watch?v=V-TFiIn21dk

Is absoluut niet negatief bedoeld, maar dat is een beetje het beeld wat de rest van de wereld van de Russische luchtvaart heeft. :)
 
Back
Top