EZY base transfer DTM

Joe Bar

New member
Hallo

Hoe lang duurt een base transfer naar DTM op dit ogenblik. Iemand hier recente ervaring hiermee.

Gr. Joe
 
Is nu 398.6 jaar voor captains heb ik begrepen ;). Erg lang idd, en voor FO wordt het ook steeds langer.

Maar het is wel zo dat die wachtlijsten lang stil kunnen staan, en dan ineens weet flink veranderen, dan weer stil.... De dingen veranderen soms snel binnen EZY.
 
Ga ook in April naar DTM. Zag in het emailtje dat er nog een FO die kant op komt die nu in STN zit en jij en ik ook wel kennen. Samen huisje huren?

Geruchten over een nieuwe basis? Elke week nieuwe. Laatste is geloof ik Alicante en ook Athene wordt genoemd. Samen met "een nieuwe basis in Frankrijk of Duitsland".
Zal allemaal wel. Volgens de webcast komen er dit jaar "maar" 17 nieuwe A319's. 4 naar MAD, 2 naar LGW verder weet ik het niet. Er stonden 6 als "tactical" op het lijstje. Kan dus voor nieuwe basis zijn. Zoals altijd in de luchtvaart: "It ain't real until you can piss on the tyres" en dan nog. In AMS wasvolgens de overlevering de crewroom al ingericht/ oranje gespoten/pc's op intranet aangesloten en the deal fell through.

Wacht maar op een base BCN of NCE en you wil be killed in the rush!

Wil zelf uit nostalgische overwegingen een base BIO... Agur!
 
Het algemene strategische plan is één nieuwe basis per jaar. Voor 2007 is dat Madrid dus een nieuwe basis is er pas weer in 2008 zou je zeggen. Maar goed, dat je dat zou zeggen zegt niet veel ;).
 
als ik het goed begrijp gaan transfers naar nieuwe bases nu op senioriteit toch? Ik heb het hier over nieuwe bases en niet over transfers naar bestaande bases.

Klopt dit wat ik zeg. Dat had PT toch in zijn mail geschreven toen madrid bekend werd gemaakt.

PK
 
Hmmm, heb het mailtje wel gelezen maar kan het me niet meer zo goed herinneren.
Upgrades en overplaatsing op senioriteit (in een senioriteitsloze maatschappij...) en in MAD wil men geloof ik 1/3 lokaal recruiten.
 
He ik denk dat ik de nummer 3 bent waar jullie het over hebben. ben nu stn based.
En ik zoek dus nog woonruimte daar en wil heeeeeeeeel graag delen, zodat ik in mijn vrije tijd weer naar adam kan scheuren

CU Neon
 
yo Neon, alles klar??

Als je nood hoog is mag je wel een keer bij mij maffen hoor. je rijdt dan in een goed uur naar DTM.

Groetjes

Binnenkort een keer bij Slam in de buurt?

C
 
He C,
bedankt!!!
Waarschijnlijk de 18 en de 19 tot smiddags, ben je dan daar ergens in de beurt???

CU groeten aan de vrouw

N
 
selectie EZY

selectie EZY

Hallo allemaal,

Denk laat ik het hier eens proberen om info te kunnen krijgen :)...
Ik ben uitgenodigd voor een assessment bij EZY.
Ik heb als direct entry gesolliciteerd.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten aan selectie? Hoe gaat t interview, wat voor vragen krijg je, hoelang duurt het? Hoe ziet technisch onderdeel eruit? Is dat een test op papier of computer of is dat ook als een interview? Hoe ziet de grading eruit? Is dat op een 737 classic of NG? Welk veld word gebruikt?
Weet t, vraag veel maar wil me graag goed voorbereiden aangezien ik voor deze geweldige maatschappij wil komen te werken!!!
Als iemand me deze info kan geven (per PM of via forum) zou ik erg blij zijn!!!
Alvast mega bedankt!!

Grz!!!
 
In april ga ik naar Dortmund! Ik heb een klein jaartje op de wachtlijst gestaan. Heeft iemand nog tips waar ik het beste een kamer of een appartement kan huren. Ik ben helemaal niet bekend in die omgeving.
 
Kijk eens in de omgeving van Aplerbeck (heb ik zelf met 2 andere vliegers gewoond) en Solde. Dit zijn 2 buitenwijken van Dortmund op maar een paar minuten van de luchthaven. Ook Unna is het overwegen waard (wonen een aantal vliegers). Is wel iets verder van het vliegveld maar wel een gezellig dorp. Het centrum zelf is ook ok maar het verkeer kan wel eens vervelend zijn.
Huurprijzen zijn iig heel wat beter dan in de UK.

Rijd op een vrije dag eens naar het veld en bezoek de crewroom. Zijn overdag altijd wel mensen aanwezig die goede tips hebben. Op het prikbord hangen regelmatig appartementen te huur en er is ook een redelijk geprijsde B&B in de buurt.

Het crewhotel http://www.mercure.com/mercure/fichehotel/de/mer/2833/fiche_hotel.shtml deed destijds kamers tegen crewrate 45euro per nacht.
 
Back
Top