Executive Flight Academy

(@Mazzelaar . . .) Wil je uitleg of antwoord? Of allebei . . .?

'De toon waarmee je wat muziek probeert te maken!' Dat is er mijns inziens mis . . .

Mvg, learner . . . ;)
 
Last edited:
Laten we het gezellig houden :)
Geen enkele reden om verder nog serieus inhoudelijk op de punten en komma's van de post van Kevin in te gaan. Het is hem nu vast duidelijk dat ie geen stiekeme reclame mag maken voor gods gift to flight-instruction oftewel Henry !

En nu gauw back on topic:

"Want unse eend rainigt nicht alleen under die rand, nee nee !, Sei untschemtt und untkalkt die gehele pot ! " :stapelge:
 
Om dit topic schoon te poetsen heb je meer dan een flesje Wee Cee eend nodig schat ik zo in. :biertje:
Kevin heeft blijkbaar bij EFA ook geleerd iedere post met een zeer leerzaam citaat af te sluiten, dat alleen al geeft dit forum en ook mijn wereld een voorheen niet aanwezige waarde!
 
dit topic komt elk jaar wel een keer terug. mogelijk door de vliegschoolhouder zelf gestart.

ik ga mee met LHU: zum kotsen
 
overduidelijk reclame....geen woorden meer aan vuil maken zou ik zeggen ;) . Verder ga ook ik mee met LHU, QED en Flash...
 
Ik wil jullie alleen mijn verhaal en ervaring vertellen, daar is deze website toch voor of niet? Ik wil aspriant piloten hun mogelijkheden laten uitbreiden dan alleen het geijkte. Trouwens, NL vliegscholen zijn ronduit duur voor hun opleiding en bieden niks extra's tov EFA. Sorry als ik een regel overtreden heb, was niet mijn bedoeling.

"Haters gonna hate."

Kevin


Kevin je hebt op 30-11-2012 je verhaal al verteld waarom nu weer een nieuw draadje openen met praktisch dezelfde "info"?
Je had rustig op de oude verder kunnen gaan. Vraag me nu serieus af of dit niet een schreeuw om aandacht is en/of een goedkope poging van de vliegschool om opnieuw reclame te maken.

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=10718&page=2
 
Kevin je hebt op 30-11-2012 je verhaal al verteld waarom nu weer een nieuw draadje openen met praktisch dezelfde "info"?
Je had rustig op de oude verder kunnen gaan. Vraag me nu serieus af of dit niet een schreeuw om aandacht is en/of een goedkope poging van de vliegschool om opnieuw reclame te maken.

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=10718&page=2

Oh nee, ik wilde alleen dit verhaal in het topic "piloten-in-opleiding" zetten, omdat ik het idee had dat het hier beter tot zijn recht zou komen.

Even in het kort voor diegene die het willen weten, ik heb mijn FAA ATP schriftelijk gehaald omdat ik toendertijd verder wilde op het FAA brevet. Door wat tips van andere piloten heb ik toen besloten mijn EASA erbij te doen.
Ik heb overigens wel mijn FAA IR brevet, maar dat is nogal wat anders dan in de USA. Europees zit op een hoger niveau ;) en dat was dus even wennen, mede ook omdat ik mijn ATPL vakken gelijktijdig deed. Niet als velen eerst theorie en vervolgens praktijk. Hierdoor zat ik drie dagen in de week in Belgie.

Groet!
 
Back
Top