Even een klein test topic.

Zeker, er mogen wel wat grotere afbeeldingen worden ingevoegd bij posts dus dat ga ik aanpassen.
 
Dat had ik niet direct verwacht. Het is wel zo dat er nu meer eisen aan een wachtwoorden worden gesteld.
 
Yup, dat klopt. Er moest nu een "Upper case" in, cijfers had ik al. Heb dus maar een ander wachtwoord gekozen. :) Kan het zijn dat er nu geen "mail notifications" gestuurd worden bij replies, of moet ik iets aanvinken?

Heb nu wel net "gesubscribed" bovenaan dit draadje. :)
 
Voor mij ook een ander ww, mocht ook wel een keer na 18 jaar.

(de smilies doen het nog niet helemaal in Safari)
 
Ik wil niet je welkom post vervuilen vandaar hier, ik heb eens naar de memberlist gekeken, daar staan veel namen met laatste bezoek of post > 5 jaar geleden.
il denk dat die wel geruimd kunnen worden.
 
Last edited:
Ik wil niet je welkom post vervuilen vandaar hier, ik heb eens naar de memberlist gekeken, daar staan veel namen met laatste bezoek of post > 5 jaar geleden.
il denk dat die wel geruimd kunnen worden.

Hi Europe-American. Ja, er zullen wel members worden opgeruimd. Om te beginnen maar met mensen zonder posts die hier al jaren niet hebben ingelogd.
 
Ik zie in de topic lijst bv dit draadje met “zero likes” maar ik heb nog geen like-button gevonden.
Latere toevoegingen?
 
Ik zie in de topic lijst bv dit draadje met “zero likes” maar ik heb nog geen like-button gevonden.
Latere toevoegingen?

Kan je mijn openingspost een like geven? (rechtsonderaan een post) Wellicht dat de likes zijn die je in het overzicht ziet.
 
Goedemiddag, Allereerst bedankt Vincent voor het overnemen van Airwork. Ik ben eigenlijk al jaren actief op Airwork. Maar omdat ik nooit een account kon aanmaken heb ik nooit kunnen reageren of kunnen posten. Gelukkig kan het nu wel allemaal! Ik had een kleine vraag, ik ben dus via google op Airwork terecht gekomen. Zo kom je via google snel op post wat betrekking heeft tot mijn zoekopdrachten.. echter wordt alles nu gelinkt naar 404 Not Found.. is er een mogelijkheid om dit nog recht te zetten? Of niet meer doordat alles is geüpdatet?
 
Goedemiddag, Allereerst bedankt Vincent voor het overnemen van Airwork. Ik ben eigenlijk al jaren actief op Airwork. Maar omdat ik nooit een account kon aanmaken heb ik nooit kunnen reageren of kunnen posten. Gelukkig kan het nu wel allemaal! Ik had een kleine vraag, ik ben dus via google op Airwork terecht gekomen. Zo kom je via google snel op post wat betrekking heeft tot mijn zoekopdrachten.. echter wordt alles nu gelinkt naar 404 Not Found.. is er een mogelijkheid om dit nog recht te zetten? Of niet meer doordat alles is geüpdatet?

Welkom! Ik moet inderdaad nog wat dingen rechttrekken om url's van google juist door te laten sturen. Niet alles is te corrigeren maar hopelijk wel veel.
 
Inmiddels heb ik wat aanpassingen gedaan en zouden zoekresultaten vanuit google gewoon weer op het forum terecht moeten komen.
 
Back
Top