Euro vs Dollar en de EU

Eerst ging men individueel kapot aan de euro en nu collectief !
Ik ben ook van mening dat het westerse (kapitalistische)-stelsen met de hoogmoed om alles samen te willen voegen (lees: 1 Europa), uiteindelijk ten onder zal gaan. Je krijgt Den Haag en Rotterdam nog niet eens op één lijn.
Dit proces is mijn inziens al jaren aan de gang. Wij / men heeft de citroen zo ver uitgeknepen dat die op is. Maar gelukkig zit je geluk niet enkel in je portemonnaie. :yeehaa:
 
@ Naudjuh,

I see your point. Hoe lang ben je nog van plan om in de VS te blijven. De states is NU NOG STEEDS goedkoop, wellicht ietsjes minder goedkoop dan 2 maanden terug maar nog steeds goedkoop. Ik hoop voor je dat je snel een in dollars betalende baan krijgt daar.

Ik weet niet meer precies hoe lang, ik gok tot September oid. Vlieg nu maar 30 uur per maand dus dat schiet niet echt op. Kwestie van kosten vs. baten met zo weinig uur per maand. Klopt, het is nog steeds goedkoop, alleen inderdaad een stuk minder goedkoop, mijn appartement wordt steeds duurder verdomme ;)!

Dankjewel, ik hoop dat ik ook snel ergens aan de bak kom, ik baal elke dag, en dan vlieg ik tenminste nog (waar ik elke dag van geniet overigens).
 
En dan zijn er hier in België nog partijen die hogere pensioenen beloven voor de mensen. Terwijl er gewoon geen geld is.
 
Ik denk dat ze hier in Belgie prima hogere pensioenen kunnen geven als ze een aantal zaken fundamenteel veranderen. Een pensioens fonds en NIET met pensioen gaan op je 50ste om eens te beginnen.

Waarom betaal ik anders elke maand 52% belasting?? Waar gaat dat geld in godsnaam naartoe????
 
Achja gisteren was het de val van de dollar, vandaag de val van de euro en morgen weer de val van de dollar.

Nederland heeft gelukkig als voordeel dat de staatsschuld per inwoner niet zo heel hoog is, vergeleken met landen zoals engeland, vs, griekenland, portugal, etc..

Nu maar hopen dat de schuldencrisis zoals het er nu voorstaat niet verder escaleert, want anders is geen land meer veilig.
 
1.00 EUR = 1.19158 USD
bron

Daarbij staat Hongarije op knappen en gaat het in Portugal, Spanje etc ook niet echt om over naar huis te schrijven. Hoever gaat de euro nog zakken? Who's next?

Misschien een leuk weddenschapje om te voorspellen waar de euro op 1 juli a.s. gaat staan. Wat is jullie prognose? Mijn gok: 1 eur = 1.14 usd

kom maar op!!
 
Tja. In minder dan één maand tijd van 1.25 naar 1.20. We zullen zien. Wat zeg je nou eigenlijk? 1.15 of 1.16? :biertje:
 
Laag is het zeker. Kut voor de meeste gunstig voor sommige.
Zet mijn naam maar achter de 1.15 dat gaat hem worden denk ik :biertje::biertje:
 
Ik werk in Dubai en krijg betaald in UAE Dirhams, en die is gekoppeld aan de Dollar. Ik ga dus op dit moment steeds meer verdienen hier, en jongens it is all tax free..!!
Emirates heeft vorige week aangekondigd dat ze vliegtuigen blijven kopen en de winst met bakken stijgt..!! Ze zoeken nog steeds honderden FO,s.
Mijn advies: get your ass overhere..!!

Yes I know, easier said than done, but still, its worth a try, in deze barre Europesche tijden.
 
Dubai

Dubai

@gerpols

Dubai is bankrupt - there is no way they can pay back what they owe.

If they are admitting 80 Billion Dollars in debt - then the reality is probably two or three times that amount. Typical mentality in that part of the world.

Even Abu Dhabi cannot continue to bail out the Clowns in Dubai indefinitely.

I have my doubts about the financial statements issued by Emirates.

There is no transparency in this region - foolish decision to lend these guys money.

My advice:- Stay clear of the ME unless you have no other option.

Back on Topic

My prediction:- Euro/Dollar parity by the end of the year. Quite possible to see the UK Pound at the same level. Good time to be paid in Dollars.
 
Well 1977, you might have your doubts concerning the financial statements made by Emirates, the only thing I read in the newspapers is :

EMIRATES STUNS INDUSTRY WITH $11.5b A380 ORDER.
Deal for 32 more superjumbos makes airline biggest buyer of plane !!


Ik vlieg niet voor Emirates, maar werk sinds kort als FI in de VAE.

Take care guys, and dont forget to enjoy the day !!
 
Back
Top