EU Claim spreekt zich uit

Correctie , idd een schrijffout mijnerzijds. Moet uiteraard GERINGER zijn. Neem aan dat het verhaal verder duidelijk is.
ik had het vermoeden al, maar dacht misschien iets niet goed begrepen te hebben

Overigens kun je met jouw uitleg m.b.t. de goede intenties van ArkeFly alles in het leven wel rechtlullen.
Ik snap wat je bedoeld

Ik ben het niet geheel met je oneens -immers alles wat men vooraf weet kun je maar op anticperen- maar feit blijft dat men de dienstregeling manipuleert om statistisch beschouwd een verbeterde performance uit te stralen. Nogmaals een paar dagen voor vertrek is de beleving van de klant , lees passagier nu eenmaal meer emotioneel dan rationeel.

Ook mee eens! Behalve dan dat ik de aanpasiingen niet van dien aard vond (ik geloof dat de grootste aanpassing 3 uur later was) dat ik het "onoverkomelijk"vind naar de passagiers toe

En vwb je uitleg over Banjul vluchten mee eens , het is zeker niet zo dat TFL in het geheel niets heeft gedaan in een poging om in een algehele chaos orde op zaken te stellen.

Gelukkig niet. ze hebben kennelijk geleerd van eerdere fouten. de maatregelen die nu waren genomen en worden genomen zijn van dien aard dat de ernst van de situatie bij OR wel duidelijk is. Ook de zomerdeinstregeling is dusdanig aangepakt dat de kisten (767's) op SPL een langere omdraaitijd krijgen (+/- 3 uur ipv 1 uur en 40 minuten) om vertragingen op te vangen en staan ze gemiddeld 1x in de 3 dagen een hele nacht op SPL aan de grond. Dus een stuk minder strak geplande dienstregeling.
 
Back
Top