Ervaringen met diverse scholen

Search & Rescue

New member
Bij deze een thread waar vele nieuwkomers in de luchtvaart baat bij zullen hebben. Bij veel threads waar schoolnamen genoemd worden zien we meteen veel kritiek en frustratie.

Misschien is het wel gewoon handig om ervaringen met elkaar te delen. Hoe is het bij jou verlopen in de opleiding? Wat viel tegen, wat was juist erg goed?

En laten we eens proberen om nu niet elkaars scholen af te kraken! Iedereen heeft recht op een eigen mening. Op deze manier kan een ander de deze thread bezoekt zijn eigen keuze maken.

Ook belangrijk is hoe het is vergaan na de opleiding. Waar ben je terechtgekomen? Hoeveel tijd zat hier tussen? Hoe ging dit?

Wie begint.........?
 
Dit kan nooit goed gaan!

Hier zijn al zo veel discussies over geweest en het blijft nooit bij de ervaringen alleen...

Mensen die ervaringen/info zoeken over vliegscholen kunnen het beste gewoon even door het forum heen lopen, staat genoeg in.
 
Klopt helemaal. Maar ik hoop (ja, positief blijven) dat mensen alleen met eigen meningen komen die ook gegrond is, omdat men de scholen kent. Dus niet mensen die thuis flightsimmen en nog steeds middelbare school examens moeten doen en denken het allemaal beter te weten. Het is dus niet de bedoeling dat mensen andere scholen afkraken, tenzij zij daar een reden voor hebben voortkomend uit EIGEN ervaring!!! Verder zijn er misschien handige links voor iedereen.

Ik weet dat het forum vol staat met meningen, maar mijn insteek in deze thread is toch anders, meer vanuit een positieve hoek.
In plaats van vele andere threads waarin je de informerende teksten moet filteren van alle onzin, is het misschien handig om ze in deze thread te bundelen.
 
Bedankt voor de support. Ik doe het echter niet voor mezelf, ben inmiddels alweer een jaartje klaar met de volledige opleiding. Maar wilde de topic opstarten om anderen te helpen zonder de onnodige woordenwisselingen. :)
 
Back
Top