Ik heb al de forum aandachtig gelezen, maar de vraag is: de EAG heeft 4 Boeings 737 geleased, 2 gaan naar Schiphol en 2 gaan naar Curcao. En DBR is overgenomen door EAG en wil die onder een naam (eind volgend jaar) opereren onder de naam: Holland Exel. Maar HXL heeft dan 4 Boeings 767's, 3 Boeings 757's, 2 A320's en 2 Boeings 737-400's. Maar volgens mij wil HXL net zo groot als Transavia Airlines, met zo'm 26 toestellen in de vloot. Het vermoeden is dat de Airbussen de vloot van HXL gaan verlaten, want ze willen graag alleen met Boeings vliegen. Dat houdt ook in voor het vliegtuigen van DBR over gespoten worden in de kleuren van HXL.
En ik heb ook op 17 oktober de "nieuwe" 767 van HXL, PH-MCV op schphol gezien, bij de G-pier gestationeerd. Hij is helemaal in HXL-kleuren overgespoten. Hebben jullie ook idee hoelang HXL die Boeing 767 van ILFC gaat leasen? En in komende jaren misschien verdere uitbreiding van een 767-vloot bij HXL? Misschien zijn alle 5 MP-767's wel iets voor HXL voor een overname?
En ik heb ook op 17 oktober de "nieuwe" 767 van HXL, PH-MCV op schphol gezien, bij de G-pier gestationeerd. Hij is helemaal in HXL-kleuren overgespoten. Hebben jullie ook idee hoelang HXL die Boeing 767 van ILFC gaat leasen? En in komende jaren misschien verdere uitbreiding van een 767-vloot bij HXL? Misschien zijn alle 5 MP-767's wel iets voor HXL voor een overname?