Emirates vlieger gevraagd.

Crew

New member
Hulp van een Emirates vlieger gevraagd.

Voor een nieuwe nightstop app voor aircrew zijn we op zoek naar mensen doe ons willen helpen hierbij. Hoe is bv de info op dit moment georganiseerd omtrent nachtstopjes bij Emirates ?

Wie kan me helpen ?
 
Hallo Crew,

Werk niet voor Emirates, wel voor hun grootste concurrent. Kun je iets specifieker zijn welke info jullie(?) willen hebben en welk commercieel doeleinde dit gaan dienen?

KL
 
Dank KL. Commercieel doel valt wel mee, commercie komt pas om de hoek kijken als je 10 grote luchtvaartmaatschappijen bij elkaar hebt. Voorlopig is het gericht op voor en door crew.

Ben benieuwd hoe het nu geregeld is bij diverse maatschappijen en zou graag in direct kontakt willen komen met de diverse vliegers.

De info die ik/we nu zoeken is ; hoe wordt nachtstop info verspreid, kunnen jullie de info aanpassen ergo kunnen jullie elkaar wijzen op dat ene toprestaurant waar je met korting kan eten. Kun je de info van elkaar beoordelen etc etc

Kun jij me helpen ?
 
Morguh,

veel van de info wordt gewoon via 'algemene kennis' van iemand die er al eerder is geweest doorgegeven. Ook krijgen wij vaak een stuk papier bij aankomst, waarop staat welke korting je krijgt in het hotel zelf. Verder is er info te vinden over de bestemming in 'part C', maar dit gaat vaak over algemene zaken, zoals de veiligheid in de betreffende bestemming.

Toegegeven, er is niet echt een systeem voor het verspreiden van info over leuke zaken als restaurants uitgaansgelegenheden etc. Maar, om heel eerlijk te zijn, met 24 uur of minder op je bestemming, ligt mijn prioriteit vaak bij de kwaliteit van het bed...
 
Ik vlieg ook niet bij Emirates, maar wel bij een andere maatschappij met veel stops.
Wij hebben op ons intranet een pagina met Crew informatie, waar bij elke bestemming een PDF gepuclibeerd is met informatie over het hotel.

O.a. info over de kamer, restaurants in het hotel, voorzieningen, tijdverschil, munteenheid, en diverse kortingen in het hotel. Ook tips omtrent excursies of andere dingen die in de buurt te doen zijn worden hierbij weergegeven.

Verder zijn alle andere dingen, waaronder leuke eetgelegenheden of plaatsen waar je kunt stappen via mond op mond reclame doorgegeven aan andere crewleden.
 
Back
Top