Een normale dag tijdens de zomermaanden, of toch niet…?

Mooi vertelt KL ;), dat filmpje had ik eerder gezien, maar niet het verhaal erachter:p
 
Last edited:
Hebben de rooksignalen van Boeing 747 zelfs HK bereikt?

Airworkwaardige verhalen bewaart hij liever voor in de kroeg, weet ik uit eerste hand.
Hoe zit het eigenlijk met de reünie? Dan kunnen we ons om hem heen scharen onder het genot van :biertje:
Maar misschien kan FD hier eens wat schrijven?
Waar is ie eigenlijk?
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11195

En Overload, where are you? Ik miste je al in het gekissebis in de inmiddels gesloten thread waarin er weer eens een zoveelste luchtvaartmaatschappijenoorlog was uitgebroken. Ik kan me niet voorstellen dat jij in je vliegcarrière geen enkele dag hebt meegemaakt die bij aanvang normaal leek maar het absoluut niet werd.
Kan natuurlijk ook in de thread 'There I was':
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11219

Beste KL, wat een ontgoocheling moet de behandeling die deze cockpitcrew uiteindelijk heeft "genoten" voor jullie zijn geweest. Bittere pillen toebedeeld krijgen door een management in de stijl van het boek 'Hoe word ik een rat'. Diep triest.
Hoe is het trouwens verder gegaan met John Kavanagh? En met Pete? Je verhaal wordt compleet als je daar nog iets verder over fantaseert. En in een verhaal mag natuurlijk alles. Dat geldt ook in de richting van die zichzelf verrijkende managers. Ik wens ze in ieder geval van harte een opspelend, knagend geweten!
 
Tsja, verhalen delen is leuk maar wellicht riskant als je nog bij de betreffend maatschappij vliegt. Het is dan wel een open veiligheidscultuur, maar er is ook nog zoiets als slechte pr. Even wachten tot ons pensioen dus, of tot we ergens anders vliegen?
 
Tsja, verhalen delen is leuk maar wellicht riskant als je nog bij de betreffend maatschappij vliegt. Het is dan wel een open veiligheidscultuur, maar er is ook nog zoiets als slechte pr. Even wachten tot ons pensioen dus, of tot we ergens anders vliegen?

Kan hiervoor niet 1 anoniem account worden gemaakt, onder beheer van Diana?
 
Nosig, je hebt vast wel verhalen waar geen risico in zit. Vastzitten in een sneeuwstorm, een kist die voor vertrek absoluut niet mee wil werken maar dankzij jouw idee wordt de dag gered. Misschien een motoravontuur? Je hebt immers fantastische foto's van Noorwegen. Misschien kun je de niet-rijders onder ons overtuigen waarom er mensen zijn die op een gemotoriseerde fiets gaan zitten en in de gietende regen en koude hun leven riskeren of insekten gaan zitten happen.
 
Misschien kun je de niet-rijders onder ons overtuigen waarom er mensen zijn die op een gemotoriseerde fiets gaan zitten en in de gietende regen en koude hun leven riskeren of insekten gaan zitten happen.

1 woord: files.

Ik heb 7 jaar lang elke werkdag, zomer of winter, sneeuw of geen sneeuw op de motor gezeten op weg naar m'n werk. Daarbij spijbelde ik alleen als er ijzel op de snelwegen lag (beetje ijs in de bebouwde kom is geen probleem). Goretex kleding, waterdichte helm, handvatverwarming en er is niks aan de hand. Mits je een beetje goed kunt rijden.

Vooral in de winter met een beetje sneeuw is het verschil goed merkbaar. Collega die hetzelfde ritje maakte (Utrecht/Rotterdam vv): 2.5 uur. Ikke op de motor: 55 minuten.
 
En, met alle respect, ik ruik eraan dat het is overgezet uit de taal van Shakespeare.
Wat niets afdoet aan de verdienste, noch van de verteller, noch van de overzetter.
Integendeel: bedankt!

[ [ edit: het zou natuurlijk ook kunnen oorspronkelijk geschreven zijn, maar dan door iemand die met het Engels al ruim zo veel voeling heeft als met onze moerstaal - niks mis mee, uiteraard ] ]

[ [ [edit2: op de datums had ik niet gelet, maar is er enige reden om een oud draadje NIET terug op tenemen? ] ] ]
 
Back
Top