Dutchbird overgenomen

Status
Not open for further replies.

Dutchie

New member
In de Telegraaf van vandaag staat gemeld dat Dutchbird is overgenomen door Erik de Vlieger en dat alle (wellicht op 1 na :( ) 250 presoneelsleden overstappen. De naam Dutchbird blijft nog even bestaan, maar op termijn komt er 1 naam, Holland Exel.
 
inderdaad

inderdaad

Lag voor de hand voor velen en denk ik op lange termijn het beste. Er is simpelweg geen ruimte voor meer dan 3 "grote" spelers op de NL chartermarkt.

Maar misschien ziet ome Cees nu wel weer een kans om een "niche" markt te gaan bedienen.

Gr.

Marc
 
.........

.........

Misschien dat de Vlieger daarom ook geintereseerd is in V-Bird: Zo kan de A320 vloot snel uitgebreid worden. Leren stoeltjes eruit en pax capaciteit verhogen en Hollandexel kan heel europa en noord afrika rond charteren!
 
Fantastisch!One big fkn family!
19, al je fijne vrienden van AH kom je weer gezellig tegen in de crewroom.Daar staan ze vast met open armen op je te wachten!
Nee dat wordt nog een gezellige cultuurmengeling tussen die twee clubs.Ik zou zeggen dit ruikt naar een kans op een heerlijke smeuige Docusoap.
:D :D :D :D
 
Last edited:
19 of 77, ik zat er n paar dagen naast, maar je mag je nu toch opmaken voor een nederige gang naar Osdorp.
Naar MordorExel!:D
En echt dear old chap, de dassen zijn daar oranje!:D
 
Ik kijk er nu al naar uit om naast die Ray van der Heijden te zitten....:p: (kijken of ie tijdens 't vliegen ook zo'n grote bek heeft)

Groeten, Leij
 
Ja Leij, hier val je dus door de mand. Altijd een beetje zieken terwijl je dus al lang voor Imca werkt; of denk je soms op vakantie naast een IPB-ende Ray te mogen zitten......?:rolleyes: :rolleyes:
 
Leij,

Kijken of jij zo'n ik citeer: "grote bek" hebt, als je rechts van hem komt te zitten... :grijns: :p: ;)



===

Ray,

Ik wacht nogsteeds op een bepaald Hollandsch blad in m'n mail :grijns:
 
Last edited:
Mmmm, zover ik weet vliegt ook de Excel groep met 2 stoelen voorin........ (en daarmee is de stoel waar ik op moet zitten ook meteen bepaald;))

Groeten, Leij
 
Moet eerlijk zeggen dat ik bepaalde uitspraken op persoonlijk vlak hiero een beetje goedkoop vind. Lijkt wel of er mensen niet tegen hun verlies kunnen en zich wel heeel erg laten kennen. Die bekvechterij was aardig op een welles nietes spelletje aan het lijken en nu achteraf worden het allemaal collega's van 1 maatschappij, erg 'collegiaal' om zo al te beginnen. Veel plezier allemaal bij Exel! :p:

Cheers!
 
Zomaar een hersenspinsel, maar misschien zijn Ray en Leij wel een en dezelfde persoon. Ray op vakantie in China:"Hi, I am Ray, but please call me Lay if that is easier for you....."
Mocht het niet zo zijn; allebei op CRM cursus zou geen kwaad kunnen voordat de eerste oversteek naar Curacao begint.
Succes jongens!:D :D
 
Cpt TAFKAT zal de gedowngrade Leij met alle egards behandelen.
Subtiel zal ie alle mogelijke gevoeligheden vermijden.Waar mogelijk zal ie proberen Leij te ondersteunen en te motiveren.Onderwerpen als senioriteit zal hij niet aanroeren.
Yeah right!Soap met een grote S, en dat allemaal gratis voor PBBers!

:D :D :D :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top