Digitaal logboek

Mcc pilotlog komt deze maand met een update, dan niet langer een eenmalig bedrag storten voor levenslange updates, dat geldt overigens ook voor ons al bestaande gebruikers. Mccpilotlog blijft te gebruiken maar wordt niet meer onderhouden/geupdate.
 
Mcc pilotlog komt deze maand met een update, dan niet langer een eenmalig bedrag storten voor levenslange updates, dat geldt overigens ook voor ons al bestaande gebruikers. Mccpilotlog blijft te gebruiken maar wordt niet meer onderhouden/geupdate.

Thnx Guys,

Ik duik er even in. Wat mij ook stoort is dat ik nog geen antwoord op mijn vraag van die Logio gasten heb gekregen mbt simuren en de info die ik ingetikt heb maar niet terug te vinden is op PDF. Uiterst Irritant.

Maar ik ga dus kijken naar jullie opties.

Fijn Weekend en happy landings.
 
Mcc pilotlog komt deze maand met een update, dan niet langer een eenmalig bedrag storten voor levenslange updates, dat geldt overigens ook voor ons al bestaande gebruikers. Mccpilotlog blijft te gebruiken maar wordt niet meer onderhouden/geupdate.


MCCPilot blijft een one off payment voor huidige gebruikers.

Nieuwe gebruikers gaan wel jaarlijks betalen.
 
MCCPilot blijft een one off payment voor huidige gebruikers.

Nieuwe gebruikers gaan wel jaarlijks betalen.

Hoe ik het lees moet ik nu nogmaals gaan betalen voor het nieuwe product, ondanks dat ik lifetime had afgesloten. Snap dat ze door willen maar is toch jammer..
 
Hoe ik het lees moet ik nu nogmaals gaan betalen voor het nieuwe product, ondanks dat ik lifetime had afgesloten. Snap dat ze door willen maar is toch jammer..

Klopt maar dat is 1 keer en dan ben je weer klaar. De nieuwe gebruikers moeten jaarlijks betalen.

Idd jammer, eerst maar eens zien of die versie ooit uit komt. Tot nu toe blijven ze maar uitstellen...
 
Back
Top