delta connection academy

JulietWiskey

New member
Heeft iemand ervaring met deze school voor JAA PPL? Of weet iemand hoe deze (grote) school zich verhoudt met bijvoorbeeld Naples Air Center? Ben benieuwd naar jullie info.
 
Ik heb dit ook gezien maar het was me niet helemaal duidelijk
of ze bevoegd zijn voor JAA. Op de site van JAA staat ergens een
pdf document met scholen maar ik kan het weer eens niet
terugvinden. :(

*Zucht!
 
Heb daar mijn JAA Cpl gedaan. Megavliegschool met een enorme vloot, hoewel maar een aantal toestellen voor JAA exams kan worden gebruikt. Vraag toch maar even na hoeveel toestellen er in principe gecertificeerd zijn. Ik was toen erg tevreden met alles, hoewel ik geen integrated course daar heb gevolgd. Toen was Piers Smerdon daar de chief pilot, goeie drukbezette vent waar je een hoop van kon leren. Hij gaf standaard van 1300 tot 1500 gratis briefings(theorieles) voor iedereen die dat wilde bijwonen. Briefing tijden worden daar erg nauw bijgehouden en daar betaal je ook voor, maar goed; dat is op iedere vliegschool zo. Ik hoorde wel 's een klacht van een student maar dat ging in principe over zaken die je op iedere vliegschool tegenkomt. Men is vrij professioneel daar, maar je bent wel een beetje een nummer daar. Ach, troost kun je altijd vinden in de bar met je medestudenten :) en het JAA clubje is sowieso wat hechter met elkaar. Ik zou goed de prijzen vergelijken tussen Naples en Comair en calculeer overal 15/20 % extra vlieguren bij, dan kom je niet voor verrassingen te staan. Als het verschil niet te groot is zou ik zeker voor Comair gaan, ze hebben tenslotte een naam hoog te houden. laat maar weten als er meer vragen zijn.

greetz
 
Die piers smerdon is inderdaad een goede instructeur. Hij geeft nu al weer een paar jaar les bij Cabair in Cranfield. DE school die EPST voor Oxford gebruikte.
 
Back
Top