DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

Mark-one

Member
Hi,

recentelijk is HV weer opzoek naar first officers B737. Zijn er gegadigden van deze forum al op gesprek geweest en hebben de assessment doorlopen? Zou het mogelijk zijn recentelijke info te delen, pm mag ook? Zijn de T/C's al bekend voor ervaren FO's?

Heel veel succes gewenst voor de degene die een datum hebben. Dank alvast.
M_1
 
4231 bruto heb ik begrepen voor zowel TR >500 uur, of non-rated met ATPL.
Schrok ervan, dacht dat HV beter betaalde
 
Making low cost feel good ;) niemand die wat kan vertellen over de assessment procedure bij EPST / sim grading?
 
4231 bruto heb ik begrepen voor zowel TR >500 uur, of non-rated met ATPL.
Schrok ervan, dacht dat HV beter betaalde
Salaristrede bij entry is bij HV afhankelijk van hoeveel uren (relevant) je meeneemt. Dat gaat bij entry tot salaristrede 8 meen ik. En dat is dus meer dan hierboven genoemd.
 
Salaristrede bij entry is bij HV afhankelijk van hoeveel uren (relevant) je meeneemt. Dat gaat bij entry tot salaristrede 8 meen ik. En dat is dus meer dan hierboven genoemd.
En hoeveel (weinig) verdient een FO die op salaristrede 8 binnenkomt bruto per maand?
 
Allen, dank voor input, database geeft MPL selectie proces weer. Geen recente assessment info te delen voor direct entry?
 
hi! iemand die ondertussen al bij transavia / epst grading is geweest en mij iets kan vertellen over de selectie? mijn dank ik groot!
 
Back
Top