De houding van......

Zonder op de link te klikken weet ik dat dit over Marcel gaat...

(Alhoewel het natuurlijk wel weer erg makkelijk scoren is voor anderen om de naam Jan van Zanten te noemen)
 
Tja

Tja

Tja, als je de "gebraden haan" uit gaat gangen dat je de "safesty airline" van europa bent. Dan krijg je die shit over je heen, en mijns inziens vraag je er dan ook om.
Verder hoef je met dit soort arrogantie niet op veel begrip of medeleven te rekenen. Een stukje "humble pie" zou goed zijn voor de schrijver. Want als je een "grote bek" hebt gaan mensen gewoon hopen dat je een keer op je gezicht gaat. Dus dan liever een beetje meer bescheidenheid.

Over de inhoud van de zaak, daar weet alleen de KLM genoeg van om te kunnen beoordelen of dit de beste optie was. En persoonlijk bent ik altijd wel voorstander van zeker weten dat je na de landing op een plek staat waar je de beste maintenance krijgt.

Iedereen denkt dat het allemaal zo makkelijk is. Nou probeer in dat soort landen maar eens wat spareparts door de douane te krijgen. Mijn ervaring in 3e wereld landen is dat het weken kan duren en dan nog eens heeeeeeel veel geld aan steekpenningen kan kosten . Jaja, je leest het goed, steekpenningen, die worden nog elke dag betaald, ook door grote bedrijven, om iets voor elkaar te krijgen. De 3e wereld werkt namelijk net even wat anders dan hier ten lande.

Anyway, my 2 cents.

Groeten,

:radar: André :radar:
 
Gezien de reacties van zelfs zijn eigen collega's (die dan ook weer over elkaar heen vallen over of het wel gepast is) is deze Marcel geen onbekende.
 
Het commentaar.
Het incident kan bij wijze van spreken iedereen overkomen naar mijn mening.
Dat publieke gebekvecht (ja gebekvecht want een normale volwassen discussie kun je het amper noemen) van "interne" collega's met een geldingsdrang is nou niet bepaald mooi om aan te zien.
 
Back
Top