4 49015 New member Aug 11, 2015 #4 :grijns: Niet mee eens. De A320 is een stuk moeilijker te doorgronden dan bijvoorbeeld de 737 of DC9. Met automatisering komt juist een grotere complexiteit!
:grijns: Niet mee eens. De A320 is een stuk moeilijker te doorgronden dan bijvoorbeeld de 737 of DC9. Met automatisering komt juist een grotere complexiteit!
Koning Lucht Well-known member Aug 11, 2015 #5 Volgens mij is de linker een vrouw en de rechter een man... Ow wacht...
Phoenix_X New member Aug 13, 2015 #6 Het klopt! De A320 is inderdaad single-cloud approved, terwijl de DC9 (vroeger waren de certificeringseisen minder) dual-cloud approved is!
Het klopt! De A320 is inderdaad single-cloud approved, terwijl de DC9 (vroeger waren de certificeringseisen minder) dual-cloud approved is!
Thioda Member Aug 13, 2015 #7 om meteen met een dijenkletser binnen te vallen nu we toch zo lekker bezig zijn: hij's niet correct, A320 mist tafeltje
om meteen met een dijenkletser binnen te vallen nu we toch zo lekker bezig zijn: hij's niet correct, A320 mist tafeltje