Certificate of Good Conduct - VOG RYR

@ mjs wil jij even heel gauw dat e-mail adres uit je post verwijderen! Dat is tegen de regels van dit openbare forum en wordt ook niet goedgekeurd door jou werkgever!

Als je een VOG nodig hebt voor Ryr/BRK: Formulier HIER downloaden, leeg versturen in een e-mail naar BRK met een engelse uitleg wat er gestempeld en ingevuld moet worden (adres, naam, handtekening, enz.), ingevulde VOG aanvraag die zij jou naar terug sturen printen, jou dingen invullen en dan meenemen naar de gemeente. 35 pleuries betalen, klaar!
 
Als je een VoG voor Ryanair/Brookfield moet hebben moet je het volgende doen:

De ''VOG NP (Natuurlijke Personen) en IVP NP (Integriteitsverklaring Beroepsvervoer Natuurlijke Personen)'' downloaden van internet en opsturen naar Brookfield (Debra). Je kan gewoon de Nederlandse versie sturen (er is tegenwoordig geen Engelse versie meer) en zij zal dan haar gedeelte invullen. Deze krijg je terug en moet je uitprinten, je eigen gegevens invullen en vakje 61 aankruisen (bedienen van machines, vaar- en luchtvoertuigen). Daarna kan die naar het gemeentehuis 30,05 euro.

Succes
 
Even een oud topic nieuw leven inblazen..

Omdat ik 8maanden in Phoenix heb gezeten, moet ik ook een Criminal Record Check van Amerika hebben voor het aanvragen van een airside id..
Echter, voor een CRC moet je vingerafdrukken mee opsturen. Iemand hier ervaring mee? Hoe hebben andere dit gedaan?
Ik ben bij het gemeentehuis geweest, daar stuurden ze me naar de politie. De politie stuurde me vervolgens weer naar de gemeente.:confused:
 
Even een oud topic nieuw leven inblazen..

Omdat ik 8maanden in Phoenix heb gezeten, moet ik ook een Criminal Record Check van Amerika hebben voor het aanvragen van een airside id..
Echter, voor een CRC moet je vingerafdrukken mee opsturen. Iemand hier ervaring mee? Hoe hebben andere dit gedaan?
Ik ben bij het gemeentehuis geweest, daar stuurden ze me naar de politie. De politie stuurde me vervolgens weer naar de gemeente.:confused:

Ik neem aan dat je in die 8 maanden gewoon in Nederland was ingeschreven? Het gaat volgens mij om WOONplaats en niet om VERBLIJFplaats. Zou dus geen probleem moeten opleveren lijkt me.
 
Hoef je idd niet op te geven. Sterker nog, nu moet je in je papieren van st james ook niet opgeven dat je daar hebt gezeten, anders willen ze alsnog de bevestiging van de FBI hebben en dat gaat je heel veel tijd kosten voor iets wat niet nodig is; de FBI kan jou nl als het goed is (!) niet eens vinden.
St James doet de check in de UK, jijzelf moet een VOG aanvragen bij je gemeente. Als je BRK hebt even een mailtje sturen naar Debra, die vult zo een aanvraagformulier in voor je, scant het in en mailt het je terug.
 
Back
Top