Cathay

union jack 2

New member
Dames en Heren,

Ik weet dat er al wat topics zijn over cathay,maar is er iemand die het voorbereidings boekje nog heeft voor het intervieuw?
Uiteraard is alle nieuwe info welkom betreft cathay!

Thanx! Gr. Jack
 
Ik heb "HET"boekje nog wel, maar met "HET" boekje alleen red je het niet.
Ik heb nog een stapeltje voorbereidingsmateriaal liggen thuis.
Goeie boeken om te lezen:
"Ace the technical pilot interview" (te koop bij de Luchtvaart Hobby Shop) en "Handling the BIG jets".
Stuur even een PM als je meer info wilt.
MG
 
PM me een e-mail adres waar een paar mb pdf in past, plaats je bestelling en of you go:

Capt ABC Airline Interview Quesions Explained 4mb
Capt XYZ Preparing for your CP interview. The Pilots Guide 2mb
 
Ja, veel negativiteit op Pprune en er zit natuurlijk altijd een kern van waarheid in, maar ben zelf na 4 maanden erg gelukkig met mijn keuze, hoewel ik ook de negatieve dingen zie en hoor gebeuren. Niets meer of minder dan bij mijn vorige baas, maar ik krijg wel VEEL beter betaald voor dezelfde onzin.
Bottomline: "Life's what you make it!"

Vergeet ook niet dat de mensen die druk zijn van het leven te genieten (lees: de tevreden mannuh/vrouwuh), geen tijd en zin hebben om elke dag alle negatieve verhalen op Pprune te ontkrachten. Die zitten op hun zuurverdiende jacht of zweven met een duikfles boven het Great Barrier Reef of hangen in hun hangmat op hun veranda in Bali lurkend aan een kokosnoot.
Come to think of it...... what the fuck doe ik hier????
(Oh ja, nog steeds aan het sparen voor de hangmat).
CU
 
he MG

wij zijn positivos!!!
zit de vanaf de 20e 7 weken in HKG.. ik zie je wel in de gaybar!!
 
Hey Heavy baas -

Kun je mij een plezier doen en ook een van die "boxes don't bitch!" stickers sturen voor mn verjaardag ?

In dat geval vier ik mn verjaardag volgende week alvast een paar maandjes in advance ok?

FD.

PS: Mn maatje J.R. Gezien in het CX hotel?
 
Hey,

Ik ben wel zeer geinteresseerd in die 2 boeken. Ik had gelezen dat je wel een aantal weken tot maanden voorbereiding nodig hebt, om goed voorbereid voor de dag te komen bij je Cathay interview.

Weet iemand waar je deze kan downloaden, pprune links zijn allemaal outdated.

Alvast bedankt,
 
Last edited:
Back
Top