Calling KLIKO

Happy B'day KLIKO !

back to business ;); enig idee waar de meeste expats wonen in HK ? waar is het aangenaam ? moet wel iets te betalen zijn met die 55K, niet ?

thanks
 
Happy B'day KLIKO !

back to business ;); enig idee waar de meeste expats wonen in HK ? waar is het aangenaam ? moet wel iets te betalen zijn met die 55K, niet ?

thanks
Discovery Bay is vrij populair bij Cathay personeel. Relatief verse lucht enzo, auto's zijn er niet toegestaan, dus alleen shuttles. Kan dus ook weer een nadeel zijn. Verder is er daar een ferry naar Central. Ook dichtbij het vliegveld.
Voor 55k kan je er zeker wat leuks krijgen. Op HongKong Island is ook wel wat leuks te krijgen, erg druk, maar je zit wel midden in de stad. Midlevels is wel leuk, Happy Valley.
Ligt er maar aan of je van rust houdt of de stad.
South Lantau is ook steeds populairder, dichtbij het vliegveld, lekker in de natuur, wel ver van de stad.
 
ik woonde zelf in Discovery bay, 20 min met de bus naar het werk. met de boot naar de stad, zitten veel expats.
je moet eerst nagaan wat je zelf wil, in tegenstelling tot wat iedereen denkt hoef je in HKG niet op 33 hoog te wonen, je kan ook 'buiten" wonen.

er is genoeg aanbod!!

ik wilde zo weinig mogelijk tijd verdoen met naar mn werk gaan, geen autos toegestaan, wil je transport in DB moet je een golfbuggy regelen..

ben je single/getrouw/kinderen, dat zal ook uitmaken, in DB heb je overal speeltuinen, en winkels waar goed engels wordt gesproken met veel internationale meuk..

DB you either like it or hate it!! dat hoor je het meest,

je kan ook eerst huren en rondkijken, dan pas kopen
 
btw,

overal in HKG zitten expats, je struikelt erover!!

Sai kung is trouwens ook leuk, maar wel ver van CLK
 
Ik hoor dat er weer een hoop gaande is binnen KA?!?! Er is een officiel bericht van het managment uitgegaan over CX-KA integratie?
 
KA cargo is dead...

blijven 3 -400 in KA kleuren, ongeveer 30 crews
3 opties:
- opstappen
- naar Airbus als je niet senior genoeg bent
- onderaan de lijst bij CX, voor capt met een rapid command course.

nieuws is paar dagen oud, moeten nog heel wat vragen beantwoord worden

k.
 
Back
Top