British Airways zoekt net afgestudeerden.

Ja en je moet 18k Pond betalen voor je TR.????. Source, PPJN.
Als dit waar is vind ik dat erg bedroevend. Een Major Airline. Kleinere Airlines of LCC's kan ik nog enigsinds begrijpen. Newbees willen uren maken en wegwezen naar wat beters. Maar BA is een carriere club.
 
V1 ik denk dat je wel een verschil moet maken tussen LCC's onderling. Er zijn diverse LCC's waarbij de T&C's dusdanig goed zijn dat het verloop minimaal is, ook als zgn flag carriers vliegers aannemen!

Bovendien zijn er LCC's die niet werkelijk meer onder de stigmatiserende titel "LCC" vallen!
 
V1 ik denk dat je wel een verschil moet maken tussen LCC's onderling. Er zijn diverse LCC's waarbij de T&C's dusdanig goed zijn dat het verloop minimaal is, ook als zgn flag carriers vliegers aannemen!

Bovendien zijn er LCC's die niet werkelijk meer onder de stigmatiserende titel "LCC" vallen!

Ja dat kan zijn. Zeker een Easyjet heeft hele goede t&c's. Desalnietemin BA is BA. Je nieuwe Non Rated piloten geld vragen voor een TR is gewoon NOT DONE. PUNT. Een bond ja maar niet dokken voor een TR.
 
Heb je in de afgelopen 18 maanden je brevet gehaald en bent werkzoekende?

British Airways heeft net een vacature online geplaatst waarin ze piloten zoeken die in de afgelopen 18 maanden hun MODULAIRE of INTERGRATED opleiding afgerond hebben.


https://jobs.ba.com/jobs/vacancy/newly-qualified-pilot-modular--integrated-3235-gatwick-south-terminal-london/3253/description/

de pagina geeft nu aan:

Vacancy Closed
We are no longer accepting applications for this position.

Bedoelde je een PPL brevet?
 
Back
Top