British Airways Future Pilot Programme

Handle

New member
Beste Airworkers,


Ik ben deze week uitgenodigd voor het BA future pilot programme, wat natuurlijk een unieke kans is op een gesponsorde opleiding en een baan bij BA. Nu heb ik een vraag; heeft iemand van jullie dit ooit eerder gedaan? Ik heb een pakketje gekregen waarin beschreven wordt wat voor wiskundige sommen op de test kunnen komen. Dat soort wiskunde heb ik in mijn examenjaar wel gehad maar dat is na een universitaire bachelor zonder enige vorm van algebraïsche wiskunde ver weggezakt.


Bedankt alvast :)
 
Je eerste gedeelte van de selectie is bij een van de drie vliegscholen waarvoor jij je hebt aangemeld. Die testen zijn niet de BA testen maar de testen van de desbetreffende school. Pas als je daar geschikt bent bevonden krijg je een uitnodiging om op Waterside langs te komen om het BA gedeelte van de FPP selectie te doorlopen.
 
Gefeliciteerd met je uitnodiging!
Als je wat tijd hebt voor je op moet komen, kan je altijd een paar bijlessen nemen in wis/natuurkunde om de kennis wat beter paraat te hebben.
 
Ik ben uitgenodigd voor FTE Jerez. Ik heb al een samengevat VWO wiskunde aangeschaft om de boel weer wat current te krijgen. Ik heb nooit examen gedaan in Natuurkunde maar slechts in General Science. Is iemand op de hoogte van de verschillen tussen de testen van de scholen?
 
Het FPP topic op PPrune heeft waarschijnlijk meer antwoorden voor je. Ook in het DEP BA topic kan je veel informatie vinden over de selectie in Waterside en de sim in Vanguard House. De DEP sim is anders maar de dag1 en 2 in Waterside zijn hetzelfde. Succes met voorbereiden
 
Back
Top