Boeing 737-800 piloten

cuevision

New member
Geachte lezers,

Ik richt mij graag tot de 738 piloten. Ik ben ruim 7 jaar in inmiddels bezig met de bouw van een zogenoemde 737 home cockpit. Inmiddels in een ver gevorderd stadium. Dan heb ik het niet over tafeltje met daarop een yoke en een paar rudders, nee de schaal is inmiddels 1:1. Ik licht dit toe met hieronder wat opnamen.

Aangezien de simbuilders, waaronder ik, voor waarheidsgetrouwe uitvoeringen gaan zit ik met een vraag. Is er iemand van jullie lezers (737-800 piloten) die bereid wil zijn om in mijn cockpit een kijkje te willen nemen en zittende vanaf de Cpt chair te helpen beoordelen of de realiteit is behaald. Dan heb ik het over de opstart, Battery/grd power/APU/starting engines. Of de switches en de geluiden overeenstemmen, etc. Met al die jaren van lezen, bouwen en proberen, lijkt dat gelukt, maar indien één van u checks zou kunnen doen en bevestigen, zou dat de kers op de taart zijn voor al die jaren van investering.

Ik woon zelf in Moerkapelle, nabij Rotterdam en Den Haag, 8 km verwijderd van Zoetermeer. Ik ben te bereiken via media@cuevision.nl en/of 0637024936

Mijn dank is groot en ik ben erg benieuwd naar een reactie.

Met vriendelijke groet,
Ed Koorevaar

Klik aub de link, niet op de image:
http://www.cuevision.nl/737/cockpit.JPG
 

Attachments

  • 70348BDA-C270-46C6-A877-62BD2D4632E1.jpg
    70348BDA-C270-46C6-A877-62BD2D4632E1.jpg
    7.8 KB · Views: 3
Beste lezers,

Inmiddels heb ik drie reacties gekregen en met één van de reageerders is een afspraak gaande.

Bedankt iedereen.
Vriendelijke groeten,
Ed Koorevaar
 
Laat ons weten hoe het allemaal gaat.
1. Ben ik bijna nooit in NL
2. De 73’s die ik vloog waren zo oud die hadden een koperen bel met een hamertje ernaast voor de fire warming :eek:

Anders had ik graag geholpen.
 
Laat ons weten hoe het allemaal gaat.
1. Ben ik bijna nooit in NL
2. De 73’s die ik vloog waren zo oud die hadden een koperen bel met een hamertje ernaast voor de fire warming :eek:

Anders had ik graag geholpen.

Wederom dank voor de reactie!
De afstand zou dus een blokkade zijn en de genoemde analoge toestellen moeten wel een charme hebben gehad met bel en hamer, hoewel dat volgens mij nog steeds mechanisch werkt.

Uiteraard houd ik de status bij!
 
Back
Top