Bezoek aan De Kooy (EHKD) én Rotterdam (EHRD)

Bobo

Active member
Vorige week ben ik met de PH-VTB (C172 diesel van VC Teuge) eens naar De Kooy geweest (EHKD). Ik was er al eens eerder een paar jaar terug en het is best een interessante bestemming. Mooie approach, relatief korte baan en de haven van Den Helder. Ik maakte er een video van voor YouTube, een beetje geïnspireerd door alle andere mooie videos die je daar vindt, heb ik het afgelopen jaar ook eens wat tijd gestoken in het maken van verschillende films. Het is leuk om te doen en bovendien leerzaam om alles nog eens even terug te zien.

 
Last edited:
prachtdocument.
Wel erg gelachen om jouw 'relatief korte baan': ik weet niet wat jij gewend bent, maar mijn RV12 kan overdwars landen op EHKD ;-)
Hoe ook: blijft leuk. En je bent welkom op mijn honk Middenmeer (PPR!) als je een korte baan wilt ervaren. Niet relatief, maar echt.
 
Dankje! Voor een gecontroleerd veld met instrumentnadering is het een korte baan, da’s eigenlijk wat ik bedoelde met ‘relatief’. Met je SEP is 1.200 meter natuurlijk luxe.
 
De lol spat er vanaf, en tegelijk op een leuke manier heel serieus bezig met de checklists e.d.. Mooie mix.

Ook altijd leuk: dat steenkolen engels op de radio hier... (Van iedereen, niet alleen jij!)
 
De lol spat er vanaf, en tegelijk op een leuke manier heel serieus bezig met de checklists e.d.. Mooie mix.

Ook altijd leuk: dat steenkolen engels op de radio hier... (Van iedereen, niet alleen jij!)
? tja dat Engels. Ik versta het beter dan ‘echt’ Engels. Bedankt!
 

...en voor de liefhebbers van steenkolen Engels: ook de terugweg van Rotterdam weer naar Teuge!
 
Last edited:
Back
Top