Beste voorbereidingstraining voor de KLM FA selectie

pielot

New member
Beste Airworkers,

Ik ga me over enkele weken aanmelden voor de KLM FA selectie. Ik wil mijn kansen om te slagen maximaal houden en heb daarom besloten een
selectietraining te volgen. Tot dus ver heb ik de volgende mogelijkheden gevonden: pilotentraining.nl; kls-selectietraining.nl/
Het zou me enorm helpen als jullie ervaringen bij deze of andere aanbieders hier kunnen delen, zodat ik een goede keuze kan maken.

Bedankt!
 
In mijn optiek is kls-selectietraining.nl een stuk beter. Hoewel ik van mening ben dat beide trainingen achteraf weinig hebben uitgemaakt voor mijn resultaat is het handig om te weten wat er komen gaat. Daar is kls-selectietraining.nl een stuk beter van op de hoogte t.o.v. pilotentraining.nl

Wat betreft pilotentraining.nl is het boek wat zijn vader (Jaap) ooit geschreven heeft wel erg nuttig (tip: leen deze uit de bibliotheek).
 
Bedankt voor je reactie, AvionicGeek! Inmiddels heb ik me ingeschreven bij pilotentraining.nl omdat kls-selectietraining als vol zat. Het boek heb ik zelf ook gekocht.
 
Bedankt voor je reactie, AvionicGeek! Inmiddels heb ik me ingeschreven bij pilotentraining.nl omdat kls-selectietraining als vol zat. Het boek heb ik zelf ook gekocht.
Hii, kun je me alsjeblieft wat vertellen over de training? Ben van plan om me volgend jaar aan te melden voor KLMFA!
 
Dat zal ik zeker kunnen doen. Ik ga pas in mei van start met de selectieprocedure en de training. Maar zodra ik er klaar mee ben zal ik over mijn ervaring vertellen. In jouw situatie zou ik zeker ook de kls-selectietraining als een optie bekijken. Daar heb ik goede dingen van gehoord en aangezien ze wachttijden hebben van zo'n half jaar zou je daarvoor vroeg moeten aanmelden.
 
Dat zal ik zeker kunnen doen. Ik ga pas in mei van start met de selectieprocedure en de training. Maar zodra ik er klaar mee ben zal ik over mijn ervaring vertellen. In jouw situatie zou ik zeker ook de kls-selectietraining als een optie bekijken. Daar heb ik goede dingen van gehoord en aangezien ze wachttijden hebben van zo'n half jaar zou je daarvoor vroeg moeten aanmelden.
Thankss, ik wens je super veel succes met de selectie, je kunt het! Ik zal je advies ook zeker meenemen :)) Tot over paar maandjes!
 
Dat zal ik zeker kunnen doen. Ik ga pas in mei van start met de selectieprocedure en de training. Maar zodra ik er klaar mee ben zal ik over mijn ervaring vertellen. In jouw situatie zou ik zeker ook de kls-selectietraining als een optie bekijken. Daar heb ik goede dingen van gehoord en aangezien ze wachttijden hebben van zo'n half jaar zou je daarvoor vroeg moeten aanmelden.
Hi Pielot!

Hopelijk is alles goed aan het gaan en ben je eventueel al zelfs geaccepteerd! Hoe vond je de pilotentraining nuttig in verhouding met de effectieve selectie? Ik heb me aangemeld voor de kls selectie training maar ben aan het twijfelen om ook eventueel die van pilotentraining erbij te doen.

Alvast erg bedankt en nog veel succes gewenst indien je nog bezig bent!
 
Hi stijnsmts!

Ik heb ongeveer drie tot vier weken geleden de sollicitatie opgestuurd en ben nog aan het wachten op een termijn voor fase 1. Daarom kan ik nog niet veel zeggen over hoe nuttig de pilotentraining daadwerkelijk is. Tot nu toe heb ik een trainingssessie met pilotentraining voor fase 1 gehad. Tot zover heeft het me wel geholpen om beter te weten wat ik van de eerste fase kan verwachten en heb ik een paar nuttige tips gekregen voor de aanpak van de verschillende tests. Maar of de informatie die ik kreeg daadwerkelijk overeenkomt met de selectie weet ik nog niet.

Zodra ik de selectie heb doorlopen zal ik daar mijn mening over geven. Veel succes ook aan jou!
 
Hi Pielot!

Hopelijk is alles goed aan het gaan en ben je eventueel al zelfs geaccepteerd! Hoe vond je de pilotentraining nuttig in verhouding met de effectieve selectie? Ik heb me aangemeld voor de kls selectie training maar ben aan het twijfelen om ook eventueel die van pilotentraining erbij te doen.

Alvast erg bedankt en nog veel succes gewenst indien je nog bezig bent!
Hi Stijn!

Hoe is het met je? Zelf zit ik momenteel in dezelfde situatie als jij, ik wil ook de training van die van pilotentraining er evt bij doen. Wil je me op de hoogte houden van of jij daar ook voor kiest en of het nut had om ze allebei te volgen ipv maar een?

Groetjes, x2005
 
Hi Stijn!

Hoe is het met je? Zelf zit ik momenteel in dezelfde situatie als jij, ik wil ook de training van die van pilotentraining er evt bij doen. Wil je me op de hoogte houden van of jij daar ook voor kiest en of het nut had om ze allebei te volgen ipv maar een?

Groetjes, x2005
Hoi x2005!

Alles goed hier, hopelijk met jou ook! Ik zal je zeker op de hoogte houden naarmate de selectie dichterbij komt en ik een beslissing ga maken. Succes nog met de voorbereiding!

Groetjess
 
Hoi x2005!

Alles goed hier, hopelijk met jou ook! Ik zal je zeker op de hoogte houden naarmate de selectie dichterbij komt en ik een beslissing ga maken. Succes nog met de voorbereiding!

Groetjess
Hi Stijn, dankjewel en jij ook veel succes! Groetjes
 
Hoi x2005!

Alles goed hier, hopelijk met jou ook! Ik zal je zeker op de hoogte houden naarmate de selectie dichterbij komt en ik een beslissing ga maken. Succes nog met de voorbereiding!

Groetjess
Hey Stijn!

Hoe is het? Heb je je eerste ronde al gehad of komt die nog en hoe is de training?
Hahahah drie vragen achterelkaar maar ik hoor je graag!

De groeten!
 
Hey Stijn!

Hoe is het? Heb je je eerste ronde al gehad of komt die nog en hoe is de training?
Hahahah drie vragen achterelkaar maar ik hoor je graag!

De groeten!
Hoihoi, alles goed hier! Die komt nog aangezien er een lange wachttijd zit op de training helaas. Vandaar ben ik me nu gewoon aan het voorbereiden tot de training geweest is en ik me daarna kan aanmelden. Als hem geweest is zal ik zeker een update geven!

Groetjess
 
Back
Top