BA nieuws; Eindelijk eens iets positiefs

Helemaal goed Kermit....wie het kleine "nieuws" niet eert, wie het "aankomende" grote nieuws....

;)
 
Hey Jongens,

Het zal alleen maar beter worden op de 777..... Waarom hoor ik je zeggen? Ik ga naar de 744... Dus kan ik je garanderen dat per 1 Nov alle mooie routes van de 744 naar de 777 gaan... :)
 
Hey Jongens,

Het zal alleen maar beter worden op de 777..... Waarom hoor ik je zeggen? Ik ga naar de 744... Dus kan ik je garanderen dat per 1 Nov alle mooie routes van de 744 naar de 777 gaan... :)

Oh, da's mooi voor je. Ik had vanuit de wandelgangen begrepen dat jij en de andere mannen in jouw positie naar de airbus LHR zouden gaan......
 
Alleen als je senior genoeg bent. En aangezien C32L senioriteit dit jaar op 1200 ish staat, duurt dat nog wel een tijdje (zolang ze me maar als C betalen, maakt het me niet uit waar ik zit :) )
 
Ik bedoelde eigenlijk naar de R stoel op de LHR airbus........ 744 is beter natuurlijk. Zeker met behoud C pay.
 
Dat RHS Airbus was alleen voor diegene die dat wilden. Met de Forced Bid kan je gewoon voor alles bieden... (En gelukkig ben ik wel weer senior genoeg voor elke P positie..)

En als het maar voor een jaartje of 2 is, waarom niet eens nog een type proberen ;), vandaar de 744 en niet de 777
 
Lekker bezig Buzzer! Ik weet wat leuke sushi bars voor je in EWR, BOS & PHL ;)

En nu met CUN op de 777 erbij komen de BGI's hopelijk ook wat meer in bereik van de "2800" mannen ;)

Hoorde vd week in CRC dat we SFO of LAX erbij krijgen op de 777-300 ! Let's hope that's true...

Zwanger? Wie? ;)
 
Hoorde vd week in CRC dat we SFO of LAX erbij krijgen op de 777-300 ! Let's hope that's true...

Kijk daar gaan we al :niet_bli: :).... Die samen met YVR & PHX zijn de reden waarom ik de 744 wou proberen...


Ps van wie hoorde je dat van SFO en LAX

Maar alle mooie Carib destination zijn wel een gemis op de 744 :)
 
Hahaha, wij junior trash krijgen helemaal niks. Extra Lagos of Delhi misschien.....

In de wandelgang waar ik stond hoorde ik dat de -300 in eerste instantie ingezet gaat worden op de ORD route. Als dat waar is hebben we nog een kans.
 
Back
Top