BA listing nummer

5Papa

New member
Beste collegae,

Mij werd laatst ingefluisterd dat het nog wel 's een kleine ramp kan zijn standby mee te willen op een BA vlucht maar dat het halve werk al gedaan is als je je vtv ff list. Zou een BA UK man/vrouw misschien zo vriendelijk willen zijn mij te helpen aan een UK telefoonnummer waarmee ik dit kan doen? Aangezien ik komende dinsdag graag mee wil vanaf Heathrowww..

Mijn dank is groot! Goed weekend
 
Is naar mijn weten gewoon de ticketdesk bellen. Zo deed ik het afgelopen zomer in ieder geval wel met Lufthansa.

En idd, als je je op de list zet weet je op welke positie je staat en of de vlucht wel of niet overboekt is. Het listen kan er zeker voor zorgen dat je wel mee kan. Andere tip: neem je badges mee van CityJet, als je kan aantonen dat je crew bent heb je een stuk grotere kans op eventuele jumpseats.

Groetjes
 
Sjeker goed geroggeld op LHR met BA. Na gelist te zijn via https://idtravel.ba.com spendeer je 5 minuten aan de ticketdesk aldaar en heb je je stoelnummer. Cabin crew ook errug vriendelijk. Neem wat lekkers mee en je hoeft niet eens te vragen om een bussiness seat.
 
Fijn om te horen dat het goed voor je gewerkt heeft. Zelfs als ik in uniform commute krijg ik niet altijd een business seat. Hangt een beetje af van de pursers vorm van de dag zullen we maar zeggen.

Je kunt je trouwens ook op LHR T5 zelf listen. Als je in de terminal staat met je gezicht richting security dan is er helemaal links in de terminal een dubbele deur met MULTI FAITH PRAYER ROOM erboven. Als je die deur doorgaat en de gang volgt dan kom je in het BA Staff Travel gedeelte. (vandaar het prayer..) Daar zijn computers war je je ook als non staff op kunt listen en tevens is er aan de andere kant van de gang een ruimte met een luggage check in couter en een ticketdesk waar je met vragen terecht kunt.

Misschien handig voor een volgende keer.....
 
Off-topic:

Fijn om te horen dat het goed voor je gewerkt heeft. Zelfs als ik in uniform commute krijg ik niet altijd een business seat. Hangt een beetje af van de pursers vorm van de dag zullen we maar zeggen.

Wat flauw zeg!
 
Van zo'n purser idd ja.

Kermit ik voeg je naam toe aan de lijst van personages aan wie ik eeuwige dank verschuldigd ben!
 
Off-topic:



Wat flauw zeg!

:confused: Flauw van mij of van hem/haar...?

Begrijp me niet verkeerd hoor ik hoef niet zo nodig in de businessclass ze zitten en als er slechts enkele stoelen vrij zijn hoeven ze mij echt niet tussen twee full fare business pax in te proppen. Er heerst over het algemeen wel een cultuur bij BA dat iedereen zijn /haar collega's probeert te 'helpen' maar helaas doet niet iedereen daar aan mee. That's all.
 
Back
Top